Deep Dive prezentace – shrnutí

Deep Dive panel přinesl mnoho zajímavostí, tou největší bylo určitě povídání o unikátním hrdinovi. Nebo hrdinech? Cho’gall se jednoznačně stal nejdiskutovanějším hrdinou večera a my se o něm také rozepíšeme.

Celkově mají vývojáři seznam více než dvou stovek postav, které by rádi dostali co nejdříve do hry. Dostat ale jednoho takového hrdinu až do finále není vůbec jednoduché, předchází mu mnohatýdenní příprava:

  • Jen dva týdny zabere příprava hrdiny na papíře.
  • Stejnou dobu zabere technická příprava hrdiny.
  • Umělá inteligence se tvoří většinou týden.
  • Celých osm týdnů se hrdina balancuje a upravuje.
  • Poslední úpravy trvají dva týdny a dělají se při speciálních zápasech mezi vývojáři.

Takže jak můžete vidět, tvorba jednoho hrdiny zabere téměř čtyři měsíce, ale to pořád ještě neznamená, že půjde ihned do hry. V podstatě se musí shodnout grafik, programátor, tvůrce zvuku a tým starající se o balanc, že je hrdina schopný vejít do Nexu. Teprve tehdy může začít „teasování“ hrdiny.

Dále už se vývojáři bavili o jednotlivých hrdinech, které představili v první hodince letošního BlizzConu.

 

Lunara:

Jedná se dryádu, ke které vymysleli úplně nový vzhled, protože ten původní byl z Warcraftu III a pro dnešní potřeby neměl tolik detailů, aby z nich výtvarníci mohli čerpat.

Místo mounta používá Dryad’s Swiftness (Z), který permanentně zvyšuje rychlost pohybu o 20%. Díky tomu se s ní dá mnohem lépe vyhýbat skillshotům.

Nature’s Toxin je její Trait. Po útoků na nepřítele se na něj aplikuje DoT, která postupně ubírá životy.

Noxious Blossom (Q) je její první spell. Jedná se o AoE, které plošně aplikuje Nature’s Toxin.

Crippling Spores (W) se aktivuje pouze tehdy, pokud je na nepříteli aktivní trait. Následně cíl zpomalí.

Wisp (E) je klasická bludička, která se může vyslat na prozkoumání okolí. Trvá vždy jen krátkou chvíli.

Thornwood Vine (R1) je skillshot na dlouhou vzdálenost. Má 15 sekund cooldown a tři použití.

Leaping Strike (R2) zaměří nepřítele. Lunara jej přeskočí a udělí mu poškození. Dobré na přemístění v teamfightu.

 

King Genn Greymane:

Dokáže se proměnit do worgena, jehož forma je vizuálně podobná té lidské, aby se dal lehce identifikovat. Je to takové spojení Falstada a Zeratula. Nejprve nepřítele poškodí z bezpečné vzdálenosti a pak ho dodělá jako melee hrdina.

Darklight / Disengage (E) jsou zajímavé skilly. Pokud je Greymane v lidské podobě, při aktivování se promění ve worgena a skočí na cíl, ale pokud už jste worgen, tak po aktivování odskočíte od cíle pryč a proměníte se do lidské formy.

Gilnean Cocktail / Razor Swipe (Q) V lidské podobě se jedná o smrtící výbušný koktejl, který minimálně zraní prvního nepřítele, ale peklo rozpoutá v oblasti za ním. Ve worgení formě pak Greymane přiskočí k nepříteli a sekne ho drápem.

Marked for the Kill (R1) začíná v lidské podobě, kdy se po nepříteli vystřelí kulka, která jej zraní, po druhé aktivaci se promění Greymane ve worgena.

Go For the Throat (R2) je klasický skok na nepřítele, kdy Genn udělí velké poškození. Pokud je přitom nepřítel zabit, tak se může po dobu deseti sekund použít ještě jednou.

 

Cho’gall: 

O jeho abilitách si již můžete přečíst ZDE. Jeho vzhled vychází z úplně první verze, kdy byl ukázán, ale má přidané věci z jeho jiných verzí, jako např. Twilight’s Hammer nebo brnění. Dlouhou dobu si vývojáři mysleli, že nebude fungovat nápad s dvěma hráči a jedním hrdinou. Čím více o tom ale přemýšleli, tím více se jím nápad líbil.

Cho je ten, který jede na sílu. Ovládá pohyb těla a automatické útoky, ale má i klasické spelly. Na druhé straně tu máme Galla, který je mage a umí používat spelly s nízkým cooldownem, díky tomu se při jeho hraní nebudete nudit. Kooperace bude u tohoto hrdiny klíčová, nejdůležitější bude správně používat kouzla Rune Bomb a Rune Blast.

Q&A:

V poslední části prezentací jsou vždy několikaminutové otázky a odpovědi. Nebylo tomu jinak ani u Deep Dive panelu:

V kompetitivních zápasech nemůže být Cho’Gall vybrán na prvním nebo posledním místě, půjde vždy vybrat jen v double picku. Co se týče skinů a mountů, tak si každý hráč vybere své favority a hra pak náhodně vybere, který hráč volí skin, ten druhý pak volí mounta.

Chystají se gnomové, trollové a další hrdinové z důležitých ras. Na Gul’danovi už se pracuje a vyjde Soon™.



Naposledy upravil/a WitekCZ 10.11.2015 v 09:28:30.

Chcete si povídat o Heroes of the Storm? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Žádné komentáře
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet