Reddit AMA z 8. srpna 2019

  reddit    ama   

Proběhlo další kolo AMA na Redditu. Heroes tým odpovídal na různé otázky týkající se vývoje. Přinášíme vám výtah toho nejdůležitějšího.

Obecné

  • Vývojáři se zdráhají vydat roadmapu, ale možná se dočkáme něčeho obecného.
  • Blizzard je spokojený se současnou frekvencí vydávání nového obsahu.
  • Vývojáři jsou spokojení se současným stavem rychlosti pohybu. Ale stále sbírají data, hlavně ohledně Li-Ming a Kael'thase.
  • Tvrdě se pracuje na vylepšení AI, chtějí opravu vydat co nejdříve.
  • Je možné, že se v budoucnu příběh Nexu rozšíří.
  • Vývojáři pracují na vylepšeném rozhraní pro sledující (observer interface).
  • Pracuje se na možnosti darovat předměty, chtějí to vydat co nejdříve.
  • Průzkumy po skončení hry sbírají obecnou zpětnou vazbu, možná se dočkáme více specifických otázek.
  • Tým je víceméně spokojen se stavem Hanamury, ale souhlasí, že by potřebovala trochu vylepšit.
  • Vývojářům se líbí nápad, že by MVP dělal Taunty.
  • Keybinds pro hrdiny místo profilů se neplánuje. Ale vývojáři uvažují o možnosti automatické změny profilu pro různé hrdiny.
  • Neplánuje se návrat Mega Hero Bundles. Pokud se tak stane, bude to při speciální příležitosti, nebude trvalý.

MMR & Storm League

  • V nové verzi bude MMR efektivně viditelné jako váš rank. Výpočet MMR je spojen s predikcí win rate, který bere v potaz mnoho proměnných. Výpočet MMR se v nové sezóně nemění.
  • Rozložení ranků po startu nové sezóny bude následující:
    • 14 % Bronze
    • 25 % Silver
    • 28 % Gold
    • 22 % Platinum
    • 10 % Diamond
    • 1,15 % Master
  • Po odehrání Placement her není stanovený maximální rank (např. Diamond 5 or Diamond 3). Ranked body jsou svázány s MMR.
  • Jedním z faktorů, který počítá MMR je jak často hrajete. Čím déle nehrajete, tím méně je MatchMaker jistý ohledně vašeho MMR.
  • Vývojáři zvažují pouze Solo a Duo pro vysoké ranky v SL (žádný 5-men premade).
  • V současné chvíli neuvažují o změně podmínek pro hraní SL.
  • Jsou si vědomi problému se smurf účty a mají nástroje, jak mu čelit.
  • Stále se pracuje na systému, jak potrestat Disconnect/AFK/Feeder.
  • Data z Performance Based Matchmaking nebudou mít vliv na MMR.
  • Plánují se vylepšení odměn za sezónu.
  • Neplánuje se squish/reset MMR. 

Hrdinové

  • Teasing nových hrdinů bude pokračovat. Vývojáři sledují diskuze, odhady, teorie.
  • Trofeje z teaseru Qhiry byl pouze cool artwork, ale v Nexu není nic nemožné ;)
  • Qhira měla původně Graplig Hook jako talent na 16. levelu, ale vývojáři měli pocit, že je Must-pick, takže ho použili jako Trait. Pasivní poškození přesunuli do jejího Blood Rage.
  • Vývojáři si nemysleli, že by Qhiřin kit šel použít na některou z Blizzardích postav.
  • V současné chvíli se nevyvíjí žádný hrdina z Nexus univerza.
  • Nova dostane správnou barvu očí (zelená) v dalším major patchi.
  • V současné chvíli se neplánuje upravit model Arthase, ačkoliv by to tým rád udělal. Znamenalo by to spoustu práce.
  • V současné chvíli se neplánují Traity, které se spustí až po smrti hrdiny (např. jako má Junkrat a Tyrael). 

Ostatní

  • AMA je pro vývojáře velmi důležité. Jen se chtějí vyhnout slibování něčeho, co pak nemohou splnit.
  • Vytvořit nový skin zabere 2 až 5 týdnů.
  • Lokalizace všech skinů zabere hodně času. Např. modelování a texturování všech barevných kombinací Janitor Leoric pro všechny jazykové verze zabralo téměř 5 týdnů.
  • Současný Mecha event byl plánován s 6měsíčním předstihem.
  • Lehké posunutí kempů na mapě Alterac Pass by bylo zajímavé, ale zabralo by to spoustu času.
  • V současné chvíli se neplánuje obsah vytvořený uživately. Ale sledují návrhy komunity.
  • Pizza s ananasem? V Nexu není nic nemožné ;) 

Chcete si povídat o Heroes of the Storm? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

WitekCZ
Vít Plchot

WitekCZ je autorem 275 článků. Více článků tohoto autora najdete na tomto odkazu. Pro více informací navštivte profil tohoto autora.

Diskuze

Žádné komentáře
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet