Potenciální změny sustainu a QM

  Matt Villers    Quick match    Sustain   

 

Složení týmů v QM je stále dokola omýlané téma, ke kterému se Blizzard většinou ani nevyjadřuje. O to větším překvapením bylo, když Lead Hero Designer Matt Villers na oficiálních fórech reagoval na příspěvek uživatele "Guno". Guno si stěžoval na sustain některých hrdinů v QM ve spojení s nemožností si vybrat složení svého týmu či counter picknout nepřítele, který pak v některých případech dokáže vyhrát 1v3. Odpověd Matta Villerse si můžete přečíst níže.

 

Matt Villers

 

Prohrát Quick Match na špatné složení týmu je obecně negativní zkušenost a něco, co se aktivně snažíme zlepšit. Lead Systems Designer Joe Piepiora se v dubnovém AMA na redditu (odkaz zde) podělil o některé z našich plánů.

 

Hero i Live Design týmy se v poslední době zabývají mimo jiné i sustainem (léčení, sebeléčení a štíty) a zkoumají, jak ovlivňuje souboj na off-lane. Také jej zkoumají z pohledu, jak ve hře funguje mana jako celek. Avšak stále jsme pouze na začátku a tak se s vámi ještě nemůžeme podělit o bližší detaily. Chtěl jsem tímto alespoň potvrdit, že tato zpětná vazba je na našem radaru.

 

Naším prvním krokem je zkusit vynutit více vyrovnané týmové složení a učinit tak QM více konzistentním a férovým. Například pokud nyní půjdu QM za Kael’thase, je velká šance, že nebudu mít ani healera ani tanka, a že nepřátelský tým bude mít někoho jako Zeratul nebo Tracer. Pokud bychom upravili pravidla pro QM tak, že by každý tým vždy (nebo téměř vždy) měl healera a tanka, tyto zápasy by najednou byly mnohem méně jednostranné.


Chcete si povídat o Heroes of the Storm? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Žádné komentáře
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet