Nadcházející změny v systému zkušeností

 

 

Spyrian zdroj

V posledních několika týdnech se objevilo několik diskuzí, které se zaměřovali na naši poslední změnu zkušenostního systému. Viděli jsme mnoho pozitivního ohlasu, ale také jsme přečetli několik příspěvků od uživatelů, které změny viděli odlišně. Díky tomu jsme objevili nové řešení, které si zasloužilo větší pozornost. Proto v dalším patchi zkusíme systém zkušeností nazván „Underdog Bonus“ a stávající systém (Bonus Trickle) prozatím „posadíme na lavičku“.

 

Jak bude Underdog Bonus fungovat?

  • Zkušenosti z „Bonus Trickle“ byly ze hry odstraněny.

o    Trickle XP již nadále nebude zvýšen pro týmy, kteří jsou o tři nebo více úrovní pozadu.

o   Základní Trickle XP, což je malé množství zkušeností, které oba týmy dostávají ve stejný čas, byl zachován.

 

  •  Tým, který je pozadu v úrovních (Underdog) nyní dostane bonusové zkušenosti za zabití nepřátelského hrdiny.

o   Začíná na rozdílu jedné úrovně, kdy každý hrdina, kterého zabije tým s menší úrovní, dostane o trochu více zkušeností.

o   Maximální rozdíl, ze kterého se budou připočítávat bonusové zkušenosti, bude nastaven na 4 úrovně.  

o   Bonusové zkušenosti budou aktivní tak dlouho, než se úrovně vyrovnají.

 

  •  Tým, který je popředu v úrovních nyní bude dostávat o trošku méně zkušeností za tzv. takedowny (několikáté zabití hrdiny bez svého úmrtí)

o   Maximální rozdíl, ze kterého se budou zmenšovat zkušenosti, je taktéž nastaven na 4 úrovně.

o   Stejně tak se redukce zkušeností vrátí na nulu, pokud se úrovně týmů vyrovnají. 

 

Jak mě to ovlivní ve hře?

Uvidíte i rozdíl mezi týmy o čtyři nebo pět úrovní, což se doteď nestávalo, i když měl jeden tým velkou převahu. Underdog Bonus dává větší kontrolu nad hrou vašemu týmu a nabízí nové možností, jak se dostat zpátky do hry. Pokud jste v popředí, musíte být stále soustředěn na hru a budete muset správně obětovat budovy a hráče tak, aby se to vyplatilo.

Tento systém (Underdog Bonus) se stále vyvíjí, chtěli jsme vám ho přinést co nejdříve, protože nevíme, jak by mohl ovlivnit hratelnost hry při další fázi testování, kde pozveme mnohem více hráčů. Jsme si vědomi plusů a mínusů obou zkušenostních systémů a chceme vám připomenout, že změny nejsou finální. Zatím nevíme, který systém budeme používat, rozhodneme se podle herních dat, které nasbíráme a vašeho ohlasu.


Chcete si povídat o Heroes of the Storm? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Vegen 23.06.2014 22:58

Jestli dostanu invite, tak rád vyzkoušim

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet