Druhé Q&A s vývojářským týmem

http://heroesfan.cz//pic/uploaded/questions1
Ve středu 22. ledna Blizzard uskutečnil druhé Q&A. Datum ohlášení beta testu jsme se nedozvěděli, ale už by to nemělo trvat tak dlouho. Mimo klasické otázky a odpovědi si ještě pro nás Blizzard připravil komentovaný zápas. Diváci mohli hlasovat pro mapu, kterou chtějí vidět. Nejvíce hlasů získala mapa „Haunted Mines“. Samotné video s Q&A najdete zde, komentovaný zápas zde.
Blizzard zdroj

Q: Jak probíhá vývoj hry? Na co se momentálně soustředíte? A: Vývoj jde podle plánu, právě teď je hra v interním alpha testu, pilujeme „jádro“ hry a připravujeme se na uzavřené beta testovaní. Grafici jedou na plné obrátky a neustále nás zásobí úžasnými výtvory. Vylepšujeme uživatelské rozhraní a celkový zážitek ze hry. Snažíme se vytvořit unikátní hrdiny jako Abathur, protože sdílení zkušeností nám umožňuje hrát si s myšlenkou hrdiny, který se nemusí vůbec zapojit do bitev. Q: Testujete nové mapy s odlišnými PvE objekty? A: Momentálně ne, jsme spokojeni s počtem map, které uvedeme do beta testovaní. Dragon Shire byl celý předělán od doby, co jsme ho mohli vidět na BlizzConu. Q: Kolik „specialistů“ je vhodné mít v týmu? A: Maximálně dva. Nevydrží toho tolik jako Warrior a nemají takový Damage jako Assassin, takže mnoho „specialistů“ by celý váš tým oslabilo. Q: Můžete blíže vysvětlit talentový systém? A: Talentový systém jsme kompletně předělali, aby měl každý hrdina více možností, jak ho hrát. Díky internímu testovaní jsme zjistili, že některé talenty byly příliš silné a některé si nikdo nevybíral. Momentálně máme několik základních talentů, na které postupně nabalujeme další a další. Q: Jak vidíte roli supporta? Uvidíme agresivní supporty? A: Máme klasické „healovací“ supporty, tak i agresivní supporty. Bude hodně možností, jakou cestu si zvolíte, většinou bude záležet na tom, co bude tým potřebovat. Q: Plánujete i speciální skiny, které např. změní zvuky, textury a animace? A: Ano. Q: Plánujete mapy pro méně než pět lidí? A: Ne, ale třeba se k tomu časem dostaneme. Pokud ne, komunita určitě vytvoří mapy pomocí editoru. Q: Jsou v Heroes nějaké speciální interakce mezi postavami? (např. Raynor a Kerrigan) A: Ano! Některé uvidíte už v dnešním komentovaném zápase. Q: Jak v Heroes funguje Stealth? Bude přítomna i Invisibility? (neviditelnost) A: Ve hře neexistuje Invisibility a Stealth efekt hrdinu kompletně neskryje. Hrdinové ve Stealthu se můžou volně pohybovat. Použiti vlastního kouzla Stealth zruší. Nepřátelé uvidí kolem hrdiny ve Stealthu lehké třpytky, aby se dal lépe lokalizovat a případně trefit AoE kouzlem nebo tzv. Skill Shotem, a to má za následek zrušení Stealthu. Pokud budete pozorní, Stealth půjde lehce rozeznat, horší to bude v Team Fightu, kde se soustředíte na několik věcí a nepřítele ve Stealthu můžete přehlédnout. Q: Nějaké novinky ohledně editoru map? A: Pracujeme na pravidlech pro vkládání map, kvůli free-to-play modelu nemůžeme aplikovat systém, který používáme ve Starcraftu. Q: Oblíbení hrdinové v současné době? A: Kaeo – Gazlowe, protože může pokládat děla, a tím zajistí kontrolu nad mapou pro svůj tým. Dustin – Sgt. Hammer, protože „Siege Mode“ (první abilita Sgt. Hammera). Kevin – Sgt. Hammer, ze stejného důvodu jako Dustin.



Naposledy upravil/a Bellatrix 29.01.2014 v 18:31:01.

Chcete si povídat o Heroes of the Storm? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Žádné komentáře
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet