Valla - Aggressive Build

         Valla je rolí Assassin, tudíž její krása tkví v rychlém a nečekaném výpadu. Už i Lore naznačuje, že se nebude jednat o nějakou ustrašenou děvečku, nýbrž nenávistí nasáklého lovce. Možností, jak ve hře masakrovat své nepřátele, je mnoho. Specializovat se můžete různými směry, jako jsou například únikové techniky, dočasná ochrana prostřednictvím štítů, Life Steal, nebo různé ekonomicky výhodné bonusy (snížení cooldownu, ceny many). V tomto článku se zaměřím na vysoký damage, agresivní styl hry a co největší počet kritických zásahů. Jak si později určitě všimnete, není to čistě zaměřeno jenom na sílu útoku. Je to jenom jedna z variant, kde přihlížím i na ostatní aspekty postavy, aby byly víceméně v rovnováze. Nakonec stejně si každý postupem času vytvoří svůj vlastní styl hry a toto je jeden z nich. Takže, jdeme na to:

   

         Už na levelu 1 máte na výběr mezi 5 talenty. Osobně doporučuji Rancor (Trait). Tento talent navyšuje rychlost celkového útoku. Sice na začátku hry tato vlastnost není zas tak stěžejní, ale později dokáže být rozhodující  jako "last hit". 

 

         Na levelu 4 máte další možnosti rozšíření. Tentokrát bych volil možnost Manticore, protože navyšuje poškození základního útoku (každý třetí útok). Sice na začátku jsou změny sotva znatelné, v postupu hry se velice hodí na ničení minionů (hlavně mercenaries) a rovněž na vyšší poškození obecně.

 

         Další vylepšení je až na levelu 7. Zde je výběr zajímavější z hlediska rozmanitosti. V tomto případě volím Searing Attacks. Je to v podstatě další schopnost, kterou můžete využívat v průběhu hry, kdy navyšuje počet kritických zásahů na úkor vaší many. Nabádám ovšem k opatrnosti, jelikož velice snadno o všechnu manu přijdete. Působí jenom po krátkou dobu, ale za to působí značný damage. 

 

         Na levelu 10 máte možnost rozšíření o jednu heroickou schopnost. Záleží jaký celkový postup s hrdinou máte. Pokud už máte na výběr dvě, stejně bych volil tu první možnost (Strafe), jelikož z hlediska pokrytí je značně účinnější a nemusí se tolik mířit. Celkově vzato mi přijde efektivnější jak z hlediska využití na nepřátelské hrdiny, tak miniony.

 

         U levelu 13 jsem váhal mezi Giant Killer a Tempered By Discipline. Nakonec jsem se rozhodl pro druhou možnost, protože nemusíte tolik odbíhat zpátky do základny pro doplnění svých životů. V době kdy zrovna nezuří bitva, si můžete v klidu pozabíjet miniony na lajnách, nebo si vystačíte sami i při zabírání táborů se žoldáky. Ve finále máte jak expy, obnovené životy, tak i podpůrnou sílu. Čas je ušetřen, vaši oponenti nikoli.

 

         Stejně jako na levelu 7 máte i na levelu 16 poměrně rozmanitý výběr, co se velice užitečných schopností týče. Jednoznačná volba byla Blood for Blood, kdy soupeři doslova ukradnete kus životů, přivlastníte si je a navíc ho tím ještě zpomalíte. Je to perfektní "last hitovka" nebo případně i poslední záchrana, když jste zrovna na útěku.

 

         A máme tu konečně poslední možnost vylepšení na maximálním levelu 20. Jelikož jsme dříve vybrali schopnost Strafe, tak zde není téměř lepší možnosti než Vengeance. Tento talent vám umožňuje penetraci střel skrz vše a navyšuje celkový damage schopnosti.

 

         Sečteno a podtrženo. Valla není stavěna pro nějaké oťukávání nebo hrátky v houštinách. Je to typický damage dealer, se kterým se vyplatí vpadnout do té největší šarvátky a vše postřílet, i kdyby ji to mělo stát život. Samozřejmě, nenabádám k bezhlavým útokům, ale jak s oblibou praktikuji - pokud mám padnout, vezmu toho co nejvíce sebou. Ideální je vzít sebou první healery a ostatní assassiny, kteří nemají moc velká hp. Skvělá oběť může být třeba Raynor, Nova, Lili, Jaina nebo Malfurion. Stejně jako jejich, také vaše životy jdou velice rychle dolů. Proto bych šel na hrdiny, s větším počtem životů, více obezřetněji a zejména ve skupině. Rozhodně sami moc nepochodíte například proti Muradinovi, Arthasovi, Diablovi, ale i třeba takový Tassadar nemusí být snadná kořist kvůli štítu.

         Na vše jít s chladnou hlavou, každý menší špatný tah vás může stát život, což ale není omluvou pro naprosté rozpoutání chaosu na bitevním poli.

Případné vaše postřehy a zkušenosti napište dolů do komentářů.


Chcete si povídat o Heroes of the Storm? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Dorreah 07.02.2015 13:39

Daevis: Jak jsem řekl, je to pouze jedna z variant, každý na to může hrát jinak. Může něco poupravit, nebo hrát komplet jiné kombinace. Je ale pravda, že je tady třeba rozvážně umět útočit a uhýbat zároveň. A rozhodně se to dá kombinovat s Giant Killerem. Toto je hodně orientované na hatred.

Daevis 07.02.2015 11:43

No, asi takhle. Auto Attack build je pro zkušenější hráče, kteří se umí postavit a hlavně umí strafovat (nemyslím heroic abilitu, ale utíkání a střílení zároveň), což není jednoduché a pokud se to neumí, tak využitelnost buildu rapidně padá. Stejně tak bych nebral na 13. lvlu 'Tempered by Discipline', zkušený hráč to pořádně nevyužije a mnohem lepší je jet přes Giant Killera, obzvlášť, když se hraje proti hodně warriorům. Na 20. lvlu nebrat Vengeance, dostal už hodně nerfů a mnohem lepší volba je Bolt of the Storm, protože to má strašně velký range a malý cooldown, což společně s vaultem (E) dělá jednu z nejlepších escape kombinací ve hře.Doporučuji spíše tento build: http://www.heroesfire.com/hots/talent-calculator/valla#pAEYOproti auto attack buildu, je na hraní úplně jednoduchý a rozdíl v dmgi je zanedbatelný. Stačí se jen trefovat Multishotem do nepřátel a budete topovat dmg.

Knife 07.02.2015 09:10

Zajímavý build, zkusím ho

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet