Reddit AMA ze 4. dubna 2019

  AMA    Art    Design   

 

Před několika dny proběhl na redditu další ohlášený Ask Me Anything, ve kterém 8 členů Heroes týmu po dobu několika hodin odpovídalo na otázky komunity ohledně Art a Designu. Celé AMA bylo velmi dlouhé, a tak vám přinášíme několik nejzajímavějších otázek a odpovědí. Ti z vás, kteří by si celé AMA chtěli přečíst v originále tak mohou učinit zde.

 

Po každém novém hrdinovi nebo větším eventu se změní menu a stará grafika navždy zmizí. Existuje nějaká šance, že bychom si mohli úvodní obrazovku zvolit, podobně jako ve StartCraft II?

O tomto jsme se od vydání domácí obrazovky Sylvanas už několikrát bavili. Problém je, že úvodní obrazovka je místo, kde hráčům po připojení zobrazujeme všechny novinky a většina z nich na ní před hraním stráví jen velmi krátkou dobu. Takže se spíše přikláníme možnosti přidání těchto obrazovek do profilové stránky, což by také hráčům umožnilo ji předvést ostatním. Máme nějaké plány pro profil, které už delší dobu leží ve frontě, protože jsme řešili důležitější věci, ale předpokládám, že se k nim při příštích úpravách profilu vrátíme.

Některá kouzla jsou špatně viditelná, obzvlášť na určitých mapách (například Sky Temple je velmi problematický, protože je velmi jasný). Například Tyrandina Lunar Flare, Kael'thasův Flamestrike (obzvlášť s Cyborghawk skinem) nebo Jainin Ring of Frost. Protože tato situace už nějakou dobu trvá, plánujete v dohledné době některá kouzla více zviditelnit?

Vždy sledujeme jasnost kouzel a všechna špatně viditelná kouzla si bereme jako ponaučení do budoucna. Pro nově vytvořené FX se již snažíme o lepší viditelnost nových kouzel.

Jednou z mých nejoblíbenějších věcí ve hře je interakce mezi postavami (pozdrav, zabití, jásání). Obzvlášť když jsou speciálně upravené pro danou postavu. Plánujete přidat nějaké nové pro starší hrdiny a jak napřed plánujete tyto voice lines?

Také je milujeme! Obvykle vymyslím a nahrajeme všechny interakce pro nové hrdiny, když je vytváříme. Součástí toho procesu je i nahrání interakcí nejen pro existující hrdiny, ale také pro co nejvíce potencionálních budoucích hrdinů. Toto zahrnuje nejen hrdiny, které chceme vytvořit, ale i ty, které zatím v plánu přidat do hry nemáme. Naše budoucí já si často dají high-five s našimi já z minulosti, protože máme skvělé voice lines pro hrdinu, kterého jsme se zrovna rozhodli vytvořit. Naneštěstí, pokud přehlédneme nějakou interakci při designu hrdiny, naše možnosti přidat nové voice lines pro existující hrdiny jsou velmi limitované. Tento proces zahrnuje koordinace nahrávání po celém světě, ve všech jazycích, ve kterých je hra lokalizovaná, a to i pro jednu jedinou voice line.

V minulém patchi dostal Dehaka update zobrazování Essence. Myslím si, že by bylo fajn, kdyby Artanis obdržel neco podobného pro své štíty. Jsou obrovskou částí jeho survivability, takže mít je více zvýrazněné by bylo cool.

Je poměrně dost hrdinů, které si chceme projít a nabídnout jim více informativní UI. Nic neslibuji, ale uděláme vše, co bude v našich silách! :-)

Můžeme očekávat více lore a crossover skinů? Například skiny z eventů, které jste začali vydávat. Mnoho z nás má tyto skiny rádo a myslím, že BFA Jaina je jeden z nejpožadovanějších skinů vůbec.

Ano. Osobně tyto skiny miluji a mohu potvrdit, že nějaké máme v plánu. Je tu jeden, opravdu cool skin, který vám ukážeme později. Souhlasíme, že BFA Jaina je velmi žádaný skin a chceme jej udělat.

Skvělá práce od všech, kdo pracovali na mém nejoblíbenějším hrdinovi, Ragnarosovi, a udělali jej tak zábavným. Chtěl bych vás jen poprosit, jestli bychom pro něj nemohli dostat nějaké ne-žluté nebo ne-červené skiny. Vypadá dostatečně odlišně, aby i v jiných barevných schématech šel snadno rozpoznat.

Určitě existuje v našem týmu zájem vytvořit nový skin pro Raga. Jeho barevné schéma je pro nás ale velmi složité, protože pokud chceme změnit jednu část, musíme je změnit všechny a on je velmi FX náročný hrdina. I tak se ale snažíme vymyslet, jak mu dát skin, který si absolutně zaslouží. Ale vzhledem k množství času, které toto vyžaduje si chceme být jisti, že když to uděláme, tak že to uděláme správně.

Můžeme očekávat další skiny podle nápadů fanoušků? Nebo třeba soutěž o nejlepší skiny, které se pak dostanou do hry?

Některé jsme již vytvořili, například Azmodunk či Janitor Leoric. Jsme určitě otevřeni vytváření více komunitních skinů. Před pár týdny jsem dokonce na Redditu požádal komunitu, aby navrhla jejich oblíbené skiny a aby se shodla na tom, jaký by příští komunitní skin měl být.

Je šance, že by se Game Universe eventy vrátily v jiné formě bez map? Například Eternal Conflict nebo Machines of War. Hráči měli rádi tyto lore skiny, bannery, mounty či spreje, které přišly přímo z jiných titulů. Nyní máme každou sezónu nový event a (pravděpodobně) méně nových map. Budeme mít stále možnost tyto typy eventů potkat?

Je vtipné, že se na to ptáte. Před pár dny jsme měli design meeting a diskutovali jsme o tom, jak by bylo cool mít více crossover mechanik (jako umístění Diablo kempů na StartCraft mapy). Předchozí eventy byly skvělé a stále hledáme, jak v nich pokračovat.

Zajímalo by mě, jestli je možné, aby výherce MVP při oznámení udělal například nějakou animaci? Možná by mohl udělat animaci tauntu nebo nějakou novou animaci, kterou bychom mohli získat v bednách nebo za shardy.

Toto je skvělý nápad a popravdě jsme jej již v týmu probírali. Myslíme, že by bylo cool, kdyby se spustila nastavená voice line, ale stále jsme se do vývoje ještě nepustili. Snad již brzy!

Chystáte změnu v odměnách za levelování hrdinů?

Zrovna dnes jsme testovali nový Hero Progression systém. Baví mě hledat způsoby, aby hráči cítili vzrušení, když dosáhnou levelu a pak se mohli předvádět ve hře. Zdá se, že to nese ovoce.

Jaina je má oblíbená hrdina. Vím, má hodně skinů, dočkáme se i BFA verze?

Pokud se v Blizzard univerzu objeví něco hustého, vězte, že to máme na radaru.

Dostane Reghar správně vypadají healovací totem?

https://imgur.com/v9PqD6p

Můžete nám něco říct o designu a tempu různých eventů?

Jak jste si mohli všimnout, museli jsme zpomalit vydávání major patchů. Ale o to jsou větší. Mají za úkol udržet hru svěží. Příští patch bude náš největší v historii. Co se týče eventů, plánujeme je dlouho dopředu (přes rok). Další event se již blíží.

 

Diskuze

Žádné komentáře
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet