Vývojář Nathan LaMusga o Artanisovi

Artanis je nejnovějším přírůstkem do Heroes of the Storm. Jason Hidalgo z Reno Gazette-Journal se spojil s Nathanem LaMusga (Associate Technical Designer) a vyzpovídal jej. V rozhovoru se dozvíte, jaké je pozadí vzniku Artanise, co patří mezi jeho silné a slabé stránky a nakonec vám Nathan poradí, co je stěžejní dovedností, kterou musíte bezpodmínečně natrénovat, abyste byli schopní opanovat bitevní pole.

Jaký je příběh na pozadí Artanise? Jak jej chcete na bitevním poli vykreslit?

Artanis je vůdce Protossů během jejich nejtemnější hodinky. Svým lidem musí jít příkladem a tak číslo 1 na jeho seznamu je: "Nikdy se nevzdávej!". Sám o sobě se nesmí vzdát, a to ani když se střetne s nepřekonatelnou podivností. Takto jej chceme vykreslit Trait dovedností, která je založená na tom, aby bojoval pořád dál, a také její aktivací, ke které dochází pouze tehdy, pokud má Artanis méně než 50 % života. Pokud se vám podaří dostat nepřítele na nízkou hladinu HP, většinou přestanou útočit a snaží se utéct. Ne tak Artanis. Potřebuje zůstat a bojovat. Jestliže zůstane, má potenciál vás prostě a jednoduše ubít k smrti.

Co vás vedlo k výběru Artanise jako dalšího hrdiny? Byla za tím potřeba vyplnit místo prvního válečníka ze Starcraft univerza?

Loni na Blizzconu jsme ukázali Artanise jako hlavního protagonistu tehdy nově vznikajícího rozšíření pro Starcraft II - Legacy of the Void. K velkému úžasu jsme zjistili, že jej všichni naši hráči asi zas tak dobře neznají. To, kým je v Heroes, je jen ukázka nezkrotného válečníka a velkolepého vůdce, kterého budete mít tu čest poznat v Legacy. Artanis je skutečný hrdina, který si zaslouží postavit se vedle největších a nejepičtějších postav z našich her. Už dlouho jsme chtěli do Heroes přidat Starcraftího válečníka a nakonec se to takto skvěle prolnulo.

Morales má Medivac, E.T.C. má Moshpit. Co považujete za Artanisův charakteristický pohyb, nebo dovednost, a proč?

Jeho ultimátka Purifier Beam je nejspíš jeho nejepičtější dovedností. The Spear of Adun vždy byla klíčovou složkou jeho příběhu. Tu jsme ukázali loni na Blizzconu a je úžasná. The Spear of Adun je jednou z nejlepších lodí v celé galaxii a je plně pod jeho velením. Chtěl jsem skrz Artanisovy dovednosti ukázat,  co The Spear of Adun dovede. Takže použitelnost heroických dovedností po celé mapě bylo důležitou podmínkou. Ukazuje to, jak tam nahoře je vždy připravená loď, schopná vyplnit jakýkoliv Artanisův rozkaz; usmažit nepřátele jediným namířením prstu.

Co odlišuje Artanise od ostatních válečníků ve hře? Jaké jsou jeho silné a slabé stránky?

Artanisovou odlišností je jeho schopnost přežít svázaná s agresivností. Být agresivní je prakticky jediná činnost, kterou většinu času dělá. Vyniká v ponoření se do boje dovedností Phase Prism, ale jaksi mu chybí schopnost z takového boje utéct. Toto bylo úmyslné designové rozhodnutí. V tomto si je hodně podobný Sonye, hlavně v možnosti léčení se z Whirlwind ability. Ale Sonya má Leap. Sonya má navíc Mystical Spear talent. Takže může kdykoliv z boje utéct. Když jsme chystali Artanise, chtěli jsme, aby dal do boje vše. Tak jsme také udělali a zkombinovali  s nedostatkem Movement Speed buffů. To nám dovolilo pohrát si s Trait dovedností. Je mi jedno, za jakého hrdinu hrajete. Když dojde na souboj "na bajonety", očekávejte tvrdou bitvu. Ale to je naprosto v pořádku! Můžete prostě utéct, jelikož vás Artanis nemůže dost dobře nahánět. O jiných hrdinech se to říct nedá.

Když zde nově máme Artanise, pokud bych chtěl složit tým pouze z Starcraft hrdinů, jak moc by byl konkurenceschopný?

Artanis jako Warrior, Zeratul jako Assasin, Raynor jako Assasin, Zagara jako Specialist, Tassadar jako Support, to by mohl být dobrý tým. Nedávno jsme upravili Tassadara, tak aby mohl být použitelný jako samostatný Support hrdina, hlavně například pro takto Basic Attack založený tým. Místo Tassadara nebo Zeratula můžete do týmu vzít Lt. Morales. Její Stim Drone skvěle podpoří Raynora i Artanise. Nedělá nám problém tvrdit, že podobné složení může uspět v Quick Match, Hero League i Team League. Čas ukáže, jak si povedou na turnajích.

Počáteční sžití se s Artanisem dělá lidem, zdá se, problémy. Nějaké tipy pro hráče, kteří jej zkouší?

Získejte cit pro Phase Prism. Dosah, rychlost projektilu a tak podobně. Trefit se bude velmi důležité. Snažte se přijít na to, jak blízko stát nepříteli, který se snaží uprchnout nebo jak daleko stát od nepřítele, který je statický. Najděte si místa, odkud můžete Phase Prism vyhodit a dostat tak nepřítele do nesnází. Úzká místa, keře a podobné. A co víc, neutíkejte pryč. Chápu, jde to proti intuici, ale jeho Trait vyzní nejlíp, když budete pořád útočit. Útočte na vše, co je v dosahu. Nevybírejte si. Zaútočte a bijte vše kolem, hlava nehlava. Zaručí vám to dlouhé přežití, delší, než by kdokoliv mohl čekat.

Je pozoruhodné, jak rychle se vyvíjí meta v Heroes. Není to tak dávno, kdy burst assasins byli jmenovatelem hry. Kompozice z warriorů nebyly považovány za životaschopné. Pak přišly zápasy mezi MVP Black a Tempo Storm. Válečníci, kdysi uvržení v nemilost, byli najednou konkurenceschopní. Hráči experimentují a denně se objevují nové kompozice. Co si myslíte o takovémto nestabilním stavu meta? Co byste rádi viděli?

Sledovat týmy, jak experimentují s netradičním složením a jejich honbou za úspěchem, je úžasné. Podporujeme to nejen nově vydanými hrdiny, ale i nově uvedenými, unikátními arénami. Rádi vidíme, když celá škála hrdinů je schopná dosáhnout na nejvyšší soutěžní příčky. Těšíme se, až budeme moci hráčům dát možnost osahat si hrdiny, kteří se zrovna nachází ve vývoji. Máme ještě pořád spoustu místa kam růst, a některé průběžně představované mechaniky rozšiřují typy kompozicí týmů, které jsou konkurenceschopné.


Zdroj: Reno Gazette-Journal



Naposledy upravil/a Kinedryl 01.11.2015 v 20:18:30.

Chcete si povídat o Heroes of the Storm? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Žádné komentáře
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet