link

Reddit AMA z 6. prosince 2019

  ama    reddit   

Proběhlo další kolo AMA na Redditu. Heroes tým odpovídal na různé otázky týkající se vývoje. Přinášíme vám výtah toho nejdůležitějšího.

 

Uvažujete stále o oficiálním API? Dříve bylo zmiňované jako fičura s nízkou prioritou.

Nemyslím si, že budeme schopní jej udělat kvůli data protection (GDPR), stejný důvod nás limitoval i při dřívějších snahách o vytvoření API. Takže asi to skončí tím, že budeme zveřejňovat agregovaná data v nějaké formě během updatů hry.

Co se týče HotSAPI a dalších - nemůžu nic slíbit, ale jsme na stejné lodi, chceme, aby komunita měla ty informace způsobem, pokusíme se jim je bezpečně získat.

Zvažujete Spectate Mode?

Každý den. Už jsme věnovali nějaký čas tomu, jak by asi mohlo vypadat. Je tu pár výzev, ale chceme to udělat.

Zvažujete rozšířit informace uložené v Replay? Jde mi hlavně o Questy a Quest talenty, v současné chvíli se ukládají pouze Seasoned Marksman a Regeneration Master. Taktéž by bylo skvělé, aby se ukládal i čas splnění Questu.

Rádi bychom to ve hře měli. Uvidíme, co se s tím dá dělat.

Je těžké přemluvit kamarády, aby šli hrát HotS, jelikož trvá dlouho získat více hrdinů za zlaťáky. Bylo by možné odměnit hráče, kteří hrají ostatní hry od Blizzardu? Např. za dosažení levelu 120 v Battle for Azeroth by získali Anduina a Sylvanas; Za dohrání kampaně v Diablo 3 by dostali Malthaela a Auriel; Za odehrání 20 Ranked her by byli odměněni Genjim a D.vou.

Snažíme se najít spoustu způsobů, jak získat nové hráče a usnadnit jim získávání hrdinů, které chtějí hrát, a to včetně těchto cross-game odměn. Pokusím se povzbudit tým, aby našel nové způsoby, jak získat více hráčů skrz odměny za hraní ostatních her. Uvidíme, co s tím!

Proč může Sonya používat "E," aby se přitáhla k Deathwingovi, ale Qhira nemůže?

Qhira je speciální případ, kdy je "odpojena" od Unstopppable hrdinů. Měli jsme s tím nějaké problémy. Začalo to už dřív, pracovali jsme na předělání Chena a zároveň jsme byli uprostřed vývoje Qhiry. Během testování byl Chen na jedné straně, Qhira na druhé. Uprostřed hry, během jednoho souboje, Qhira použila Revolving Sweep na Chena a zároveň Chen použil Flying Kick na Qhiru. Z ničeho nic oba hrdinové vyletěli mimo mapu a zmizeli. Všichni jsme se hrozně smáli tomu, čeho jsme byli svědky. Čím víc testů jsme dělali, tím častěji se nám situace opakovala. Kerriganin skok, Varianův Charge, Cassiin Fend. Illidanův Dive. Seznam byl delší a delší. Opravit každý jednotlivý problém by zabralo spoustu času, a možná by nám něco uteklo. Takže jsme po spoustách úvah rozhodli, že Revolving Sweep nemůže zasáhnout Unstoppable cíl. Na druhou stranu jsme ji museli vybalancovat na jiných místech.

Už je to skoro dva roky, co Kaeo řekl, že se vrátí Performance based MMR. Je to stále ve hře, nebo to bylo zrušeno?

Tenhle systém stále na pozadí sbírá data o hráčských výkonech. Chceme tyto data využít k vylepšení karty s výsledky. Chtěli bychom, aby hráčům data daly informace o tom, jak za daného hrdinu hráli, jak si na vedli na mapě a to vše v porovnání s hráči s podobným skillem. Mělo by to nastínit, v čem byl hráč dobrý, ale co víc, v čem by se měl zlepšit (a jak). Máme k tomu pár cool věcí, ale zatím nemáme datum, kdy to do hry přidáme.

Jaké jste měli nejšílenější nápady, které jste testovali, ale byly zrušeny?

  • Jedna z prvních verzí Chromie měla heroickou abilitu, které zpomalila čas všem ostatním jednotkám. Bylo to šílené.
  • Další byl Hero Buyback systém. To bylo ještě v Alfa verzi hry, kdy jsme místo talentů používali zlaťáky. Za drobný peníz jste mohli změnit hrdinu. Byla na tom postavená meta. Např. jste ze začátku hráli Zagaru a šikanovali jste protihráče, pak jste si koupili Vallu, či Zeratula kvůli Power Spike, v konečné fázi jste si vybrali nějakého tanka do posledních bitek, např. Arthase.
  • Taky jsme měli mapu, která byla kruhová, jádra byla vlevo uprostřed a vpravo uprostřed. Říkali jsme jí Crazy Town.

Chtěl bych se zepta na poslední spotlight - Deathwinga. Byl kvůli němu pozván speciálně Kevin? Mnoho lidí tvrdí, že byl nahrán dopředu. Plánujete znovu spolupracovat s Kevinem?

Milujeme Kevina. Jsmě šťastní, že jsme mohli znovu pozvat Kevina do našich Spotlight videí. Chtěli bychom, aby je dělal nadále.

Experience globes zapříčinili to, že jedna strana "zamrazí" lajnu, aby protivníci nemohli sbírat XP. Jaký je váš postoj k této strategii, která se stává běžnou součástí her?

Z naší zkušenosti víme, že hra kvůli této změně není pasivní. Spíš naopak, podporují agresivnější a zajímavější hraní.Je to velká změna, na které ještě budeme pracovat. Ale jako ostatní změny, můžeme ji odebrat, ponechat, nebo nechat jen jistou část.

Jaké máte plány s ARAM?

Diskutujeme o tom, že zrušíme pravidelný týdenní Brawl mode a nahradíme jej ARAM, s náhodnými mapami. To by znamenalo předělání odměn, ARAM by se počítaly do denních a speciálních úkolů, bylo by taktéž potřeba upravit Hero Selection Screen s možností změny, nebo rerollu hrdiny.

Znamená to, že již neuvidíme návrat některých dřívějších Brawlů?

Non-ARAM Brawly jsou náročné na údržbu. Chtěli bychom Brawl mode mít během speciálních událostí, jako jsou sezónní eventy.

Plánujete implementovat nějaké fičury pro hry s leavery, speciálně když odejdou během draftu?

Chtěli bychom předělat postihy v ranked hrách, což by nám mělo usnadnit přidání nějakých pojistek proti leaverům.

Byla cena Deathwinga záměrně nastavena na 20 000 zlatých?

Ano, plánovali jsme to tak od začátku vývoje. Je to Mythic hrdina! Ale měli jsme to dát jasně najevo při oznámení. Příště to budeme lépe komunikovat.

Jak to vypadá s reworky Tassadara a D.Va?

Vypadá to skvěle. Tassadar dostal nové FX art a dokončujeme balance/design. Již brzy si jej budete moct ošahat. D.Va je ještě běh na dlouho trať.

Proč neměl Deathwing žádný skin při vydání?

Pro tenhle rok se nám nepovedlo nachystat žádný skin. Ale máme v plánu něco cool! Pracujeme na tom.

Lilith je momentálně nejvíc skloňovanou postavou z Blizzard univerza. Má skvělý desing. Bylo by šílené ji mít v Heroes dřív, než v Diablo 4?

Chtěli bychom ji mít v Nexu, ale myslíme si, že bude lepší, ať ji jako první ukáže Diablo tým. Omlouvám se, na Lilith si budete muset počkat.

Určitě máte spoustu statistik, podle kterých balancujete hrdiny. Mohli byste je sdílet? Např. tabulku s Win rate, abychom ji mohli porovnat s daty od komunity.

Máme spoustu statistik, ale v tuhle chvíli je nebudeme veřejně sdílet.

Proč nedostávají všechny regiony update naráz?

Chceme, aby v každém regionu v danou chvíli hrálo co nejméně lidí. Když hraje na US serverech nejvíce lidí, v Evropě jich je nejmíň a naopak.

Je záměr, že Deathwing může být zastaven ve Void Prison?

Ano, je to záměr.

Chromie a Azmodan byly předěláni. Zvažujete je znovu povolit v ARAM?

Oba jsou dostupní pro ARAM od patche s Deathwingem.

Malthael je považován za hrdinu s chudou talentovou diverzitou. Plánujete rework?

Když se podívam na interní data, Malthael je jedním z nejlepších hrdinů, co se týče diverzity. Např. na prvním levelu si 40 % lidí vybere On a Pale Horse, 40 % Fear the Reaper a 20 % Death’s Reach. Všechny tři výběry mají přibližně stejný Winrate. Čímž nechci říct, že je perfektní a určitě by zasloužil pár vylepšení.

Nedávno byl odhalen Overwatch 2, pracujete s OW týmem na přidání nových skinů a talentů pro OW hrdiny? Např. formou reworku?

Myslím, že co se týče talentů, nic takového neplánujeme. Ale je to možné do budoucna, až bude OW2 vydáno. Ad skiny, určitě budeme spolupracovat s OW týmem, abychom udělali co nejlepší verze.

Chystáte buffnout Tracer?

Ano, chystáme, ale nic bližšího nemohu prozradit.

Kdy odeberete Quick Match? Nebo jej aspoň opravíte?

Co s tím uděláme? Nic. Hrajte to, tak jak to je.

ARAM jsou skvělé, plánujete přidat ranked verzi?

Zní to jako skvělý nápad, ale nechystáme to. ARAM má být zábavná verze hry, kdybychom z toho udělali kompetitvní hru, ztratilo by se to kouzlo.


Chcete si povídat o Heroes of the Storm? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Žádné komentáře
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet