link

Poslední přepracování Chromie?

  chromie    rework   

Vývojáři o Chromie: "Doufáme, že díky těmto změnám nebudeme muset v příštích 6 měsících na Chromie sahat."

Chromie a změny: Znáte ikoničtější duo?

Během minulých osmnácti měsíců je to už třetí rework. Tento ranged Assassin byl několikrát předělán, aby hráči měli lepší zážitek z hraní Chromie a hraní proti ní. Poslední iterace, jak desing tým doufá, přežije test časem.

 

Většina hrdinů ve hře nezažila tak drastické předělávky. Jen Chromie stále přitahuje pozornost vývojářů. Redaktor Tim Rizzo z InvenGlobal hovořil s Alexem Neymanem, Senior Live Designerem, aby vývojář vysvětlil, proč se opět Chromie ocitla ve světle reflektorů.

 

Neyman se snaží vysvětlit, proč popularita Chromie přitahuje nutnost předělávek:

 

Alex Neyman zdroj

Chromie je hrdinka, která byla během let několikrát předělána. Víme, že je oblíbená, mnoho lidí za ni fakt rádo hraje. Jelikož se objevuje v hodně hrách, vy jako vývojář chcete zajistit, aby každý, kdo za ni a proti ní hraje, se bavil.

 

Za těch několik let jsme měli několik stupňů změn, abychom ji posunuli tím správným směrem. Aby byla zábavná a lidé se bavili, když za ni budou hrát. Rozhodli jsme, že s poslední změnou musíme udělat více zásadních změn v tom, jak funguje, a aby v dlouhodobém horizontu byla "zdravá." Doufáme, že díky těmto změnám nebudeme muset v příštích 6 měsících na Chromie šahat. Chceme se zaměřit spíše na menší změny.

Déjà vu

V posledním patchi byly všechny základní ability Chromie změněny od podlahy. Její Q (Sand Blast) byl upraven a nyní nemůže projít přes miniony a struktury. Její W (Dragon’s Breath) spadne z nebe třikrát, dříve pouze jednou. E (Time Trap) může být odpálen na dálku, aby zamrazil nepřátele, ať už z ofenzivních, či defenzivních důvodů.

 

S takto extrémními změnami, jak si může vývojářský tým být jistý tím, že Chromie je konečně tam, kde ji chtěli mít? Tim se zeptal Alexe, jestli si je touto změnou jistý.

Alex Neyman zdroj

Ano, jsem si jistý. Ale jako varování říkám: Stejně jsem to cítil i s dřívějšími změnami. To říkám, abych byl transparentní. Tentokrát jsme byli otevřeni tomu změnit věci od základu. Když jsme předělávali Chromie, zaměřili jsme se na pár věcí:

 

Za prvé: Nechtěli jsme, aby Chromie byla "buď vše, nebo nic." Často, když jsme dělali různé iterace před vydáním, jsme dosahovali velkých rozdílů. Čím větší rozdíly dostáváte, tím horší je průměrný výsledek. To znamená, že musíte mít hrdinu vzhůru nohama, a musí být výše, než je třeba Raynor, který je velmi konzistentní. Nyní by měla být častěji někde uprostřed jejích rozdílů, jelikož střílí více, má základní útok, její W není "buď anebo". Zvýšili jsme laťku toho, co by Chromie měla umět, a to nám dalo více svobody. Věděli jsme, že nemusí mít celou dobu šílený, šílený burst.

 

Taktéž jsme chtěli přidat hodně counterplay proti tomu, co dělá. Chromie byla, co se win-rate týče, vyvážená. Ale hrát proti Chromie mělo hodně psychologických bloků. Jeden z nich byl "Nemohu se schovat před Sand Blastem." Tak jsme jej změnili, nyní zasáhne každou překážku. Minioni a stavby vás nyní ochrání. Což je velká psychologická úleva. A jako vedlejší efekt, který jsme původně nezamýšleli, je, že Chromie může využívat další aspekty hry, například PvE.

Být v pohodě

Jeden z důvodů, proč si hráči vybírají silné hrdiny je, že volbou chtějí deptat protivníky. Udržet rovnováhu mezi zdravou a toxickou hrou byla, co se týče Chromie, výzva.

 

Alex Neyman zdroj

V PvP děláte věci, které by si vaši nepřátelé navzájem neudělali. O tom ta hra je, že? Jednoduše: Každá postava může dělat spoustu podlostí. Chtěli jsme snížit počet otravných věcí, které Chromie dělala.

 

Brett Crawford, Lead Game Designer, potvrzuje tato slova. Zároveň připustil problémy s dalekonosnými útoky, které způsobovaly problémy:

Brett Crawford zdroj

Vždy jsme měli problém s tím, aby mágové útočící na velké vzdálenosti byli v pohodě. Byly doby, kdy jsme si mysleli, že by si to lidé mohli užívat. Dlouho jsme přemýšleli, jaké by to bylo, kdybychom z Chromie udělali Time Mage místo mága na dálku. Prošli jsme si procesem z "Může zpomalit celou mapu?" Nakonec jsme zjistili, že hráči milují dalekonosného otravného hrdinu, takže jít tímto směrem by nebyl dobrý nápad.

Čas ukáže, jak bude hráčská základna bude reagovat na novou Chromie. Zatím to vypadá, že vývojářský tým si je sebevědomý v tom, že se jim povedlo zkrotit bestii jménem "Vybalancování Chromie"


Chcete si povídat o Heroes of the Storm? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Žádné komentáře
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet