Patch notes ze 17. listopadu

Právě vychází nový patch pro Heroes of the Storm, který nám přináší nového hrdinu, vylepšení vzhledu i uživatelského prostředí, změny vyvážení hry a mnoho dalšího.

Níže si můžete přečíst vše, co tento patch přináší.

Obecné

Cho’gall dorazil do Nexu!

  • Cho’gall je nový, unikátní přírůstek do Heroes of the Storm, který vyžaduje, aby se dva hráči spojili. Každý z nich si vezme buď Choa, nebo Galla, a společně budou hrát jako jeden.
    • Další informace se dozvíte níže v popisku.
  • Odměna pro účastníky BlizzConu
    • Všichni hráči, kteří se zúčastnili události BlizzCon 2015, případně si koupili virtuální ticket, dostanou Cho’galla automaticky do své kolekce.
  • Zpřístupni si Cho’galla hrou s přáteli
    • Cho’gall se nebude dát koupit za goldy ani reálnou měnu.
    • Místo toho hráči, kteří dvouhlavého ogra nemají, ho mohou získat speciálním questem.
  • Speciální quest: Cho’gall Buddy Brawl
    • Vyhraj dvě hry jako Cho nebo Gall v partě s hráčem, který Cho’galla vlastní, a získáš tohoto hrdinu permanentně.
    • Vyhraj čtyři zápasy jako Cho nebo Gall v partě s hráčem, který Cho’galla nemá, a získáš 2 200 goldů.
      • Ti, kteří Cho’galla mají, mohou tuto odměnu získat pouze jednou. Ale stále mohou pomoci ostatním hráčům k zisku tohoto hrdiny.

Hallow’s End … skončilo!

  • The Hallow’s End se uchýlilo ke konci, takže následující předměty již nebudou dále k dispozici:
    • The Hallow’s End Special Event Quest již nepůjde splnit a portrét nepůjde získat.
    • The Hallow’s End and Ultimate Hallow’s End Bundles byly odstraněny z herního obchodu.

Nový battleground

Towers of Doom

Grave Keeper a Raven Lord povstali nad temným a tajemným městem, o jehož nadvládu oba usilují. Nyní tito Realm Lordi povolali hrdiny k jejich zápasu o dominanci nad Towers of Doom.

  • Každé Core je obklopeno nezničitelnými bariérami a nemůže být poničeno hrdinou, minionem ani za pomoci kempů.
    • Místo toho hrdinové musí obsadit Oltáře, které se pravidelně aktivují ve městě. Po aktivaci Oltáře se aktivuje takzvaná Bell Tower, která bude střílet a poškozovat Core soupeře.
  • Věrnost Bell Tower je vrtkavá! Každá zničená Bell Tower po krátkém čase opět povstane, ale nyní bude náležet týmu, který ji zničil.
    • Ničením Bell Towers týmy získají větší kontrolu nad celou mapu, ale také dostanou více střeliva, které ničí Core po aktivaci Oltáře.

Towers of Doom dostupný na PTR

  • Towers of Doom je jediný battleground, který je k dispozici na PTR.
  • Towers of Doom nebude k dispozici na live verzi hned v den, kdy vyjde patch, ale zůstane na PTR, abyste mohli dále testovat. A to až do 24. 11.

Nový hrdina

Cho’gall byl přidán do Heroes of the Storm. Tento unikátní, mocný ogr představuje dva hrdiny v jednom těle. Vyžaduje tedy, aby jej hráli dva hráči společně, jeden za Choa a druhý za Galla.

Cho je warrior nepředstavitelné síly, který se do bojů vrhá se svou silnou pěstí, ovládá pohyb a základní útoky. Přestože se Gall nemůže sám hýbat, je hrozivý assassin ozbrojený zničujícími kouzly. Pokračujte ve čtení, abyste se dozvěděli jejich ability.

Cho

Trait

  • Two-Headed
    • Permanentně napojen na Galla, jde tam, kam jde on.

Základní schopnosti

  • Surging Fist (Q)
    • Na 1 vteřinu se zpomalí, poté reaktivujte pro Charge daným směrem. Nepřátelé, co vám stojí v cestě, jsou odhozeni na bok a dostanou mírné poškození.
  • Consuming Blaze (W)
    • Zapálí blízké nepřátele, uděluje vysoké poškození během 4 vteřin. Pokud trefí nepřítele, obdrží velké množství životů během 4 sekund.
  • Rune Bomb (E)
    • Hodí kutálející se bombu udělující vysoké poškození nepřátelům stojícím v cestě. Gall může použít Runic Blast k jejímu odpálení a udělení vysokého AoE damage.

Heroické schopnosti

  • Hammer of Twilight (R)
    • Pasivně zvýší damage basic attacku o 25 %. Aktivujte pro máchnutí kladivem a udělení masivního damage, odstrčení nepřátel a stun na 0,75 s.
  • Upheaval (R)
    • Po 1 vteřině přitáhne nepřátele k vám, zpomalí je o 25 % na 3 vteřiny a udělí mírný damage.

Gall

Mount

  • Hurry Up, Oaf! (Z)
    • Zvýší vaši rychlost pohybu o 60 % a dovolí vám projít skrz jiné jednotky. Efekt se snižuje během 3 vteřin.

Trait

  • Two-Headed
    • Permanentně napojen na Choa, jde tam, kam jde on. Jste imunní vůči Stun a Silence efektům.

Základní schopnosti

  • Shadowflame (Q)
    • Udělí velký damage nepřátelům v okolí.
  • Dread Orb (W)
    • Hodí bombu, která se 3x odrazí, udělujíc velký damage nepřátelům.
  • Runic Blast (E)
    • Odpálí Choovu Rune Bombu, udělujíc masivní damage do prostoru kolem ní.

Heroické schopnosti

  • Twisting Nether (R)
    • Po 1 vteřině jsou blízcí nepřátelé zpomaleni o 40 %, když vyvoláváte, tak až do 5 vteřin. Aktivujte pro udělení masivního damage.
  • Shadow Bolt Volley (R)
    • Vypustí 20 Shadow Boltů během 4 vteřin, každý udělující velký damage prvnímu zasaženému. Shadow Bolty následují vaši myš.

Vizuální vylepšení

Obecné

  • Dostřel věží snížen o 50 %.

Hrdinové

  • Byly vylepšeny Artanisovy pohybové animace.
  • Byly vylepšeny Stitchesovy lícní animace.

Schopnosti hrdinů

  • Byl vylepšen vzhled následujících schopností a talentů hrdinů:
    • Magni Muradin – Storm Bolt (Q)
    • Imposing Presence (Talent) – Hrdinové zasažení talentem Imposing Presence, kteří mají zpomalený útok, budou označeni vizuálním efektem.

Obchod

Bundles

  • Byly přidány nové bundly a jsou k dispozici po limitovanou dobu.
    • BlizzCon 2015 Championship Bundle
    • Powerhouse Bundle
    • Ultimate Powerhouse Bundle
  • Odstranění bundlů
    • Hallow’s End Bundle
    • Ultimate Hallow’s End Bundle

Hrdinové

  • Nový hrdina
    • Cho’gall byl přidán do Heroes of the Storm, ale momentálně nejde koupit.
      • Pro další informace si přečtěte sekci v tomto článku věnovanou Cho’gallovi.

Mounti

  • Noví mounti
    • Felstalker – Odemčen koupí Digital Deluxe nebo Collector’s Edition hry World of Warcraft: Legion.

Změna cen

  • Cena Jainy byla snížena na 4 000 goldů a $6.49 USD.

Skiny

  • Nový skin
    • Corruptor Cho’gall
    • Master Cho’gall

Uživatelské rozhraní

Obecné

  • Vyskakující pozvánky do her a do party budou nyní ukazovat portrétový rámeček hráče, který ji zaslal.

Herní uživatelské rozhraní

  • Herní ukazatel skóre
    • Sloupec s XP byl odstraněn z herního ukazatele.
    • Sloupec Takedowns v herním ukazateli (TAB) byl rozdělen do dvou nových: Zabití a Asistence.
      • Zabití je získáno za finálním ránu, která dorazí nepřátelského hrdinu.
      • Asistence fungují téměř stejně jako dříve Takedowns. Každý hrdina, který je poblíž při zabití soupeře, dostane asistenci.
  • Minimapa
    • Minimapa bude vizuálně zobrazovat, když přátelský hrdina používá Hearthstone k navrácení do Hall of Storms.
      • Při každé aktivaci Hearthstone spojeneckého hrdiny se objeví zpráva v chat boxu.

Replays

  • Počínaje dnešním patchem, replaye zaznamenány v aktuální nebo pozdější verzi Heroes of the Storm se budou dát pustit i v budoucích verzích hry.

Design & Hratelnost

Scaling Changes

  • Škálování zdraví a poškození pro všechny hrdiny, události, miniony a žoldáky bylo změněno na multiplikativní a procentuální hodnoty.
  • Hodnota škálování pro mnoho hrdinů, které dříve získali v průběhu hry, bylo přidáno do jejich základních hodnot.
  • Respawn časy pro úrovně 1-10 byly navýšeny.
  • Prosím, pro více detailů navštivte náš blog o škálování a změnách v respawn čase.

Zpomalení rychlosti útoku

  • Zpomalení rychlosti útoku bude nyní postihovat pouze hrdiny a summony.

Tooltips

  • Některé popisky byly aktualizovány.

Battlegroundy

Haunted Mines

  • Tento battleground byl dočasně odstraněn ze všech matchmaking front a bude v nejbližší budoucnosti nepřístupný, ale stále se dá hrát v custom zápasech.
Developer Comments: Towers of Doom budeme přidávat k ostatním mapám během příštího patche. Tím se nám rozroste počet map na celkem deset. Aby se zabránilo takto vysokému počtu map, které jsou k dispozici hráčům v QM a HL, tak jsme se rozhodli dočasně vyškrtnout Haunted Mines. Cítíme, že počet map, které jsou k dispozici, dosahují prahu, se kterým nejsme spokojeni.

Talenty

Gathering Power

  • Takedown hrdinů nyní zvyšuje Ability Power o 2 % za zabití až do bonusu 30 %. Tento bonus se po smrti vynuluje.
Developer Comments: Chtěli jsme udělat Gathering Power riskantnější, což může přinést obrovskou odměnu. Nyní, s daleko vyšším maximem, je možná odměna za tento talent velice zajímavá. Břemeno už je potom na hraní soupeřů, jestli se rozhodnou zaměřit na hrdinu s Gathering Power, aby došlo k resetování stacků, či nikoliv.

ASSASSIN

Falstad

  • Conjurer's Pursuit (Talent) odstraněn.
  • Gathering Power (Talent) odstraněn.
  • Hammerang (Q)
    • Power Throw (Talent) přesunut z 1. na 4. level.
    • Nový talent (Level 1): Gathering Storm
      • Trvale zvýší poškození udělené Hammerang o 1 pokaždé, když zasáhne nepřátelského hrdinu.
  • Flow Rider (Talent)
    • Již nesnižuje cooldown na Barrel Roll.
    • Nyní způsobuje, že se základní schopnosti dobíjejí o 100 % rychleji, když je aktivní Tailwind trait.
Developer Comments: Změny Falstada byly zaměřeny na podporu diverzity talentů. Chtěli jsme udělat malé změny a zároveň zachovat smysluplný účinek. Nové a pozměněné talenty přináší sebejistým hráčům Falstada větší možnost volby dovedností.

Jaina

  • Frostbite (Trait)
    • Deep Chill (Talent)
      • Bonus ke zpomalení pohybu, který způsobuje Chill, byl snížen z 35 % na 30 %.
Developer Comments: Proti Jaině, která měla od začátku hry 35 % zpomalení, bylo velice těžké hrát, což způsobovalo, že si většina hráčů vybírala Deep Chill. Toto snížení efektivity je jen malé, ale při testování se osvědčilo.

Zeratul

  • Focused Attack (Talent) odstraněn.
  • Nový talent (Level 4): Master Warp-Blade
    • Každý třetí útok do stejného hrdiny způsobí o 100 % větší poškození.
Developer Comments: Talent Focused Attack poskytoval Zeratulovi trochu moc burst damage. Nyní, díky požadavku na počet zásahů, získá Zeratul bonus k poškození, pokud se dokáže udržet v blízkosti nepřítele alespoň několik sekund.

SUPPORT

Kharazim

  • Insight (Trait)
    • Regenerace many získaná každým třetím zásahem zvýšena z 12 (+ 0,21 / úroveň) na 14 (+0,36 / úroveň).
  • Iron Fists (Trait)
    • Bonus k poškození každým třetím zásahem zvýšen ze 100 % na 125 %.
Developer Comments: Většina hráčů Kharazima si vybírala talent Transcendence trait. To je zároveň nejsilnější možnost nezávisle na situaci. Vylepšili jsme ostatní dvě, abychom podpořili hráče, kteří si budou chtít zvolit odlišně.

Uther

  • Eternal Devotion (Trait)
    • Trvání Spirit Form sníženo z 10 na 8 vteřin.
  • Divine Shield (R)
    • Cooldown navýšen ze 70 na 90 vteřin.
Developer Comments: Uther je velice využívaný na vyšších úrovních soutěžních her, takže jsme se rozhodli k lehkému nerfu, který by mohl mít na této úrovni větší dopad. Také jsme se chtěli zaměřit na dvě ability, které nabízejí nepřátelskému týmu jen velmi málo možností, jak je counterovat.

Warrior

Leoric

  • Drain Hope (W)
    • Cooldown snížen z 12 na 11 vteřin.
    • Pokud je Leoric zastunovaný při používání Drain Hope, stun již nezruší abilitu a střela bude pokračovat v cestě.
    • Obdržené poškození a získané zdraví sníženo z 25 % na 20 %.
    • Úprava obdrženého zranění a léčení v čase.
Developer Comments: Chtěli jsme odstranit škálování zranění a léčení při Drain Hope, ale věděli jsme, že změna samotná může být obrovský buff, když si vezmeme, jak velká hodnota je načtena po konci ability. Proto jsme snížili tuto hodnotu o 5 % a cooldown o jednu vteřinu.

Rexxar

  • Misha (Trait) (D)
    • Portrét časovače do respawnu pro Mishu se nyní objeví společně s časovačem.
    • Frekvence, s jakou se objevoval vioceover, když Rexxar zadával Mishe příkazy, byla snížena.
  • Misha, Fixate (1)
    • Misha, Fixate bylo přejmenováno na Misha, Focus!

Opravy chyb

Obecné

  • Opravena chyba, kdy se mohlo stát, že tým bez obsazené role Support hrdiny hrál v Quick Match proti týmu se Support hrdinou.
  • Opravena chyba, kdy se občas stalo, že při automatickém výběru hrdiny nebyl vybrán Support, i když jej daný tým postrádal.
  • Opravena chyba, při níž francouzská AZERTY klávesnice byla automaticky přesměrovaná na QWERTY klávesnici. 

Battlegrounds

  • Popisek Plant Terror’s Overgrowth Ability již správně ukazuje, že je možno vyřadit Core.
  • Opraven problém, který znemožňoval zobrazení okruhu viditelnosti hrdinů na minimapě (Battlefield of Eternity, Infernal Shrines).

Hrdinové a talenty

  • Abathur již nemůže zabírat objektivy svým tělem při používání Ultimate Evolution.
  • Abathurův talent Adrenal Overload nyní správně zvyšuje rychlost útoku Monstrosity, která je pod efektem Symbiote.
  • Hrdinové s Relentless talentem, kteří jsou polymorfováni, nyní správně obdrží poškození z Brightwing Unstable Anomaly talentu, když Polymorf pomine.
  • Vizuální efekt od Butcherova Brand již nezůstane na cíli, který je ochráněn od smrti Kharazimovým Divine Palm.
  • Chenova Spirit forma již správně opustí Stealth po použití ability během Storm, Earth, Fire.
  • Hrdinové, kteří jsou současně udeřeni Diablovým Overpower a Stitchesovým hákem, již nebudou vyhozeni mimo hratelnou oblast.
  • Hrdina, který aktivuje Ice Block v momentě, kdy na něj je použit Stitchesův Gorge, si nyní udrží vizuální efekt po dobu trvání talentu.
  • Opraven bug, který způsoboval, že hrdina ve Stealthu okamžitě po nasednutí na mounta použil basic attack na blízkého nepřítele.
  • Opraven problém, který umožňoval Leoricovi měnit směr při použití March of the Black King.
  • Opraven problém, který způsoboval, že Medivac zůstal na battlefieldu, když byla Lt. Morales zabita při jeho vyvolávání.
  • Poškození, kterému zabránil Safeguard Lt. Morales, bude vždy zobrazováno v celých číslech.
  • Cooldown pro Kerriganin Ravage se již správně vyresetuje, když je použit na zničení nábojů nepřátelské budovy.
  • Misha se již správně vrátí k Rexxarovi, když je na druhé straně nepřátelské brány, a vytvoří se jí cesta zničením nepřátelské zdi.
  • Sonjin následující basic útok po použití Ancient Spear již nyní správně těží z talentu Follow Through.
  • HoT (Heal over Time) a DoT (Damage over Time) představující Tyrandin Shadowstalk a Kael’thasovu Living Bomb budou nyní přesněji dopočítávány při konci jednotlivých abilit.

 Uživatelské rozhraní

  • Legendary a Epic skiny hrdinů jsou nyní správně označeny, například na Hero Select obrazovce.
  • Opraven problém, který zabraňoval scrolovacímu kolečku procházet list přátel během prohlížení obchodu.
  • Hráči v Hero League lobby již nemohou být pozváni k připojení do Real-ID party.


Naposledy upravil/a Bellatrix 18.11.2015 v 14:08:19.

Chcete si povídat o Heroes of the Storm? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Žádné komentáře
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet