Patch Notes 22. květen 2014

//pic/loga/patch_notes
Blizzard si včera ráno připravil obrovský patch, který mění téměř kompletní hru. My vám jako první přinášíme kompletní překlad. Nezapomeňte si vyhradit dostatečný čas, přečtení vám chvíli zabere.
Blizzard zdroj

Obsah Patche

murky

General (Obecné změny)

  • Textury terénu na nízkém grafickém nastavení dostali několik vylepšení.
Zpět na začátek

User Interface (Uživatelské rozhraní)

Rejoin Game (Znovu připojení do hry)

Byla přidána velmi raná verze znovu připojení do hry. Vývoj je teprve na začátku a ještě uvidíme mnoho změn a vylepšení, jak alfa testování bude pokračovat.
  • Hráči se nyní můžou připojit zpět do hry poté, co se odpojí nebo zavřou klienta.
  • Hráči, kteří hru opustí, budou vyzváni, aby se připojili zpět, do té doby, než hra neskončí.

Inactive Player Removal (Odpojení neaktivního hráče)

S posledním alfa patchem byla přidána funkce, která odpojí hráče ze hry, pokud bude delší dobu neaktivní. I tato funkce je v rané fázi, takže se můžou objevit chyby.
  • Po 150 vteřinách neaktivity dostane hráč varování, přes chat.
  • Pokud hráč 30 sekund po prvním varování nezareaguje, bude vyhozen ze hry.
  • Neaktivní hráč se bude moc stále připojit zpět do hry.
  • Po celou dobu, kdy nebude hráč ve hře, zaujme jeho místo umělá inteligence. Navíc hráč nedostane žádné zkušenostní body a odměny, pokud se nestihne připojit před koncem hry.

Matchmaking (Dohazování soupeřů)

  • Byly přidány pravidla, které vylepší celkové složení týmu. Přesněji jsou to tyhle pravidla:
    • Maximálně 3x Warrior v jednom týmu.
    • Maximálně 4x Assassin v jednom týmu.
    • Maximálně 2x Support v jednom týmu.
    • Maximálně 2x Specialist v jednom týmu.
    • Maximálně 3x Melee (na blízko) hrdina v jednom týmu.
  • Tato pravidla neplatí pro vlastní partu lidí, ti můžou stále používat složení týmu, jaké chtějí.
  • Částečně zaplněné týmy, které nespadají do žádného z výše uvedených pravidel, budou fungovat takto.
  • Příklad: Tři lidi budou v jedné partě, přihlásí se do hry a každý si vybere Support hrdinu, budou vpuštěni do hry, ale už nedostanou do týmu žádného dalšího Support hrdinu.
  • Pokud budete čekat na start hry více jak 6 minut, zrušte to a zkuste znovu.

Quick Cast (Rychlé kouzlení)

  • Do nastavení byla přidána volba Quick Cast, kde si můžete vybrat ze tří možností.
    • Off: Po zmáčknutí klávesy se dostanete do targeting (zaměřovacího) módu, kde následně levým tlačítkem myši vyšlete kouzlo.
    • On: Po zmáčknutí klávesy se instantně vyšle kouzlo ve směru nebo do lokace, kde máte kurzor myši.
    • On Release: Zmáčknutím a držením klávesy se dostanete do targeting módu. Po uvolnění klávesy vyšlete kouzlo ve směru nebo do lokace, kde máte kurzor myši.

In-Game Interface (Uživatelské rozhraní ve hře)

Uživatelské rozhraní ve hře prošlo velkými změnami a mnoho prvků bylo přesunuto.
  • General (Obecné)
    • Čas hry byl přidán do středu horní části obrazovky.
    • Úrovně týmů byly přesunuty do středu horní části obrazovky.
    • Životy obou paláců jsou také přesunuty do středu horní části obrazovky, oba dva se zobrazí zároveň, pokud někdo začne na palác útočit.
    • Životy a energie hráče se přesunuly doleva, hned vedle ikonky postavy.
    • Počítadlo objektivů na mapě se přesunulo doprava, pod minimapu.
    • Minimapa je teď mnohem větší, navíc byly odstraněny rámečky.
    • Panel zaměřeného cíle byl ze hry odstraněn a nadále se neobjeví po kliknutí na jednotku.
    • Pomocný obrázek, který na začátku každé hry vyskočil, byl ze hry odstraněn.
    • Kategorie Solo Kills byla odstraněna ze statistik na konci hry.
    • Hexagony.
  • Ability Buttons (Tlačítka abilit)
    • Řada standardních ikonek dostala pár vylepšení.
    • Aktivovatelné ability z talentů byly přesunuty nad ikony klasických abilit.
  • Talent Selection (Výběr talentů)
    • Nová notifikace výběru talentů je nyní více patrná.
    • Ikona hrdiny je nyní aktivní, po kliknutí na ikonu nyní vyjedou detailní informace o talentech.
    • Rychlý výběr talentů byl přidán do hry a může být použit stiskem klávesy „Ctrl“, když jsou k dispozici nové talenty na výběr.
      • Talenty můžou být také vybrány přes klávesy „Ctrl“ + odpovídající čísla talentu.
  • Cursor (Kurzor)
    • Kurzor myši nyní mění vzor a barvu podle toho, na čem ho máte.
    • Odlišné typy kurzorů jsou také použity k lepší orientaci při útočení a používání abilit.

Social Features (Sociální funkce)

  • Character Portraits (Portréty charakterů)
    • Výběr portrétu byl přidán do profilu hráče.
    • Portrét změníte tak, že v pravém horním rohu na domovské stránce kliknete na váš aktivní portrét a poté kliknete na „Change Portrait“.
  • Parties (Partičky)
    • Panel party je přesunut do pravého horního rohu obrazovky + jsou nyní vidět portréty hráčů v partě.
      • Tlačítko Menu bylo posunuto do pravého dolního rohu obrazovky, hned vedle tlačítka „Friend List“.
    • Panel party se nadále nezobrazuje během výběru hrdiny, ale ovládání party může být nadále zpřístupněno kliknutím pravým tlačítkem myši na hráčova vybraného hrdinu.
    • „Play with a Friend“ bonus je nyní popsán v popisu profilu.
    • Hráči si nyní můžou vyžádat pozvánku do party.
  • Looking for Party Panel (Panel pro hledání party)
    • Hledání party bylo přidáno na domovskou obrazovku a do seznamu kamarádů.
      • Looking for Party panel zobrazí hráče, kteří se chtějí připojit do party, tak také existující party, které hledají hráče na doplnění.
      • Hráči se můžou označit, když se chtějí přidat do party tím, že se zaškrtnou v panelu na domovské obrazovce nebo v seznamu kamarádů.
      • Hráči s podobnými dovednostmi budou mít vedle jména hvězdičku.
  • Friend List (Seznam kamarádů)
    • Zprávy nyní můžou být vyslány všem přátelům najednou, díky novému textovému poli, které najdete ve vrchní části seznamu kamarádů.
    • Seznam kamarádů nyní ukazuje, co váš kamarád právě dělá v Heroes of the Storm klientu.
    • Přejetím kurzoru myši přes hráčovo jméno v seznamu kamarádů nyní ukáže, zda je daný hráč v partě.
  • Chat
    • Okno chatu nyní mizí instantně a jednotlivé řádky chatu mizí postupně.
    • Objekty, které jsou za chat oknem, můžou být aktivovány, dokud není přítomen text.

New User Help Tips (Nové tipy pro začátečníky)

  • Bylo přidáno několik vyskakovacích oken, ve kterých Uther radí novým hráčům.
  • Tipy můžou být vypnuty kliknutím na křížek v pravém horním rohu okna.
Zpět na začátek

Sound (Zvuk)

  • Voiceover (hlas)
    • Všichni hrdinové jsou nyní kompletně namluveni.
    • Všechny battleground postavy (Blackheart, the Raven Lord atd.) dostali nový hlas a nahradili předchozího standardního hlasatele.
  • Music (Hudba)
    • Více než 35 minut živě nahrané hudby bylo přidáno napříč všemi battlegroundy.
  • Sound Effects (Zvukové efekty)
    • Nové zvukové efekty byly přidány pro nedávno vydané hrdiny (Brightwing a Li Li).
    • Několik zvuků uživatelského rozhraní bylo aktualizováno.
Zpět na začátek

Shop (Herní obchod)

  • Heroes (Hrdinové)
    • Murky byl přidán do obchodu!
  • Skins (Skiny)
    • Grunty Murky a Storm Lord Falstad byli přidáni do obchodu.
  • Bundles (Balíčky)
    • Všechny předchozí Bundly byly odstraněny z obchodu.
    • Nové Bundly byly přidány do obchodu:
      • Grunty Murky Bundle
      • Kaijo Diablo Bundle
      • Medic Uther Bundle
      • Prince Arthas Bundle
      • Tyrael Elite Bundle
      • Zeratul Elite Bundle
      • Více informací o nových bundlech najdete zde.
Zpět na začátek

Design and Gameplay (Design a hratelnost)

  • Snowballing
    • Bylo provedeno pár změn, které by měli zabránit „snowballovaní“ (výhoda týmu se nabaluje a zvětšuje se jako sněhová koule) pro týmy, které jsou o 3 nebo více úrovní napřed.
    • Cursed Hollow
      • The Curse (prokletí) bylo na této mapě hlavním podílem na následný „snowballing“.
      • Abychom redukovali „snowballing“ na této mapě, prokletí nyní nadále nebude redukovat životy budov na 50%.
  • General (Obecné)
    • Maximální úroveň týmu byla zvýšena z úrovně 25 na úroveň 30.
    • Rychlost mountů byla zvýšena z 20% na 40%, ale již se vám nezvýší rychlost za novou úroveň.
    • Příkazy k útoku, již nemizí po použití většiny abilit.
    • Aktivovatelné talenty můžete zakouzlit na sebe pomocí klávesy „Alt“ a příslušné číslici.
    • Byly přidány kruhy pod každého hrdinu, aby se zpřehlednili souboje.
    • Mana bar nyní ukazuje, kolik many se doplní, pokud je hráč pod efektem ability, která vrací manu např. Malfurionovo Innervate.
Zpět na začátek

Battlegrounds (Battlegroundy)

  • General (Obecné)
    • Grave golemův Root nyní upřednostňuje Muly (stroje, které opravují budovy).
    • Respawn (znovu ožití) čas Knight Mercenary Camp se zvýšil z 240 sekund na 270.
  • Dragon Shire
    • Dragon Knight nyní dostává větší útočné poškození s tím, jak se herní čas zvyšuje.
  • Haunted Mines
    • Změna Jungle, včetně cest a lokací Mercenary kempů.
    • Byly přidány dvě Watch Towers (rozhledny) do Jungle.
    • Skeletoni a Golem v dolu už automaticky neutočí, musíte na ně zaútočit první.
Zpět na začátek

Heroes (Hrdinové)

Několika abilitám se změnil název. Některé byly zmíněny níže, ale ty ability, které neprošli balanční změnou, tu nejsou uvedeny.
  • New Hero (Nový hrdina)
    • Murky byl přidán do hry a je nyní možné za něj hrát.

Hero Changes (Změny u hrdinů)

[color=#ffdc3b]Assassin:[/color] [color=#ffdc3b]Specialist:[/color] [color=#ffdc3b]Support:[/color] [color=#ffdc3b]Warrior:[/color]
Falstad Abathur Brightwing Arthas
Illidan Gazlowe Li Li Diablo
Nova Nazeebo Tassadar Muradin
Raynor Sgt. Hammer Tyrande Stitches
Tychus Uther
Valla
  • Symbiote
    • Stab
      • Základní poškození zmenšeno z 50 na 40.
      • Přidané poškození za novou úroveň zvýšeno z 10 na 13.
    • Spike Burst
      • Základní poškození zmenšeno z 32 na 28.
      • Přidané poškození za novou úroveň zvýšeno z 10 na 12.
    • Carapace
      • Hodnota základního štítu zmenšena ze 160 na 140.
      • Přidaná hodnota štítu za novou úroveň je zvýšena ze 14 na 16.
  • Toxic Nest
    • Základní poškození zmenšeno ze 40 na 35.
    • Přidané poškození za novou úroveň zvýšeno z 12 na 15.
Zpět na rozpis hrdinů
  • Frostmourne Hungers (Trait) byl změněn.
    • Aktivace způsobí to, že příští základní útok Arthase udělí o 100% větší poškození a vrátí 30 many, pokud zasáhne svůj cíl.
    • Talenty vázané k Frostmourne Hungers byly předělány.
  • Frost Strike (Q) a talenty vázané k této abilitě byly odstraněny ze hry.
  • Nová abilita (Q): Death Coil
    • Zaměřovací abilita, střední vzdálenost, udělí poškození do nepřítele nebo vyléčí Arthase, pokud hráč zaměří sebe.
    • Nový talent (Level 1): Death Touch
      • Death Coil instantně zabije miniona.
    • Nový talent (Level 16): Embrace Death
      • Death Coil udělí o 20% větší poškození za každých 10% z chybějících životů Arthase.
    • Nový talent (Level 16): Immortal Coil
      • Death Coil nyní vždy vyléčí Arthase. Pokud je Death Coil zaměřen na Arthase, vyléčí se o 50% více.
  • Frozen Tempest
    • Nyní aplikuje, zvětšující se zpomalení nepřítele o 6% za sekundu, až do 30%.
      • Remorseless Winter talent, který tohle dříve dělal, byl odstraněn ze hry.
    • Cena many za sekundu byla zvýšena z 8 na 10.
    • Biting Cold (talent) je nyní přístupný na úrovni 13 místo 16.
  • Army of the Dead
    • Cooldown zvýšen z 80 na 90 sekund.
  • Sindragosa
    • Cooldown zmenšen ze 100 na 90 sekund.
    • Šířka ability byla zvýšena z 5 na 8.
    • Přidané poškození za úroveň bylo zvýšeno z 10 na 15.
  • Rune Tap (talent)
    • Obnovené zdraví bylo zmenšeno na 6% z 8%.
Zpět na rozpis hrdinů
  • Arcane Flare
    • Základní poškození (vnitřní/vnější) bylo zmenšeno z 90/45 na 70/35.
    • Přidané poškození (vnitřní/vnější) za novou úroveň bylo zmenšeno z 24/12 na 18/9.
  • Arcane Precision (talent)
    • Bonusové poškození zmenšeno z 50% na 30%.
Zpět na rozpis hrdinů
  • Firestomp
    • Nyní pronikne standardně nepřáteli.
    • The Pierce talent, který tohle způsoboval, byl ze hry odstraněn.
    • Základní dosah zvýšen na 30%.
Zpět na rozpis hrdinů
  • Fly
    • Nyní obsahuje indikátor přistávacího místa, který se zobrazí všem hráčům.
Zpět na rozpis hrdinů
  • Deth Lazor
    • Nový talent (Level 16): Goblin Fusion
      • Přidá jeden další stupeň Deth Lazoru.
      • Čtvrtý stupeň má stejnou range jak třetí, ale má o 50% větší poškození.
  • Xplodium Charge
    • Nový talent (Level 1): Extra TNT
      • Xplodium Charge nyní udělí o 10% větší poškození za každého nepřítele, který bude v dosahu exploze. Maximální bonusové poškození je 100%.
Zpět na rozpis hrdinů
  • Nyní má pevně danou rychlost útoku 0,6 a nadále již nedostává bonus za novou úroveň.
  • Illidan byl masivně přepracován, obdržel několik nových abilit.
    • Mark of Azzinoth (Trait), Betrayer’s Strike (Q), Crescent Sweep (W), Lunge (E) a talenty vázané k těmto abilitám byly ze hry vymazány.
  • Nový Combat Trait: Betrayer’s Thirst
    • Illidanovi základní útoky léčí za 20% z uděleného poškození a snižují Cooldown abilit o 1 sekundu.
    • Nový talent (Level 1): Spar for Blood
      • Základní útoky nyní léčí za 30% z uděleného poškození.
    • Nový talent (Level 7): Ultimate Duelist
      • Betrayer’s Thirst může být nyní aktivován, aktivace zdvojnásobí Cooldown redukci po dobu 5 sekund.
      • 25 sekund Cooldown.
  • Nová abilita (Q): Dive
    • Illidan se vrhne na nepřítele, přeskočí ho a udělí poškození.
    • Nový talent (Level 4): Marked for Death
      • Illidanův další základní útok po použítí ability Dive udělí o 100% větší poškození.
    • Nový talent (Level 7): Rapid Chase
      • Illidan obdrží bonus 20% k rychlosti chůze na dvě sekundy po použítí ability Dive.
    • Nový talent (Level 13): Betrayer’s Ally
      • Dive může být nyní použito i na přátelskou jednotku.
    • Nový talent (Level 13): Lunge
      • Zvyšuje dosah Dive o 30%.
  • Nová abilita (W): Sweeping Strike
    • Illidan se sklouzne do určené lokace, po cestě udělí poškození všem nepřátelům. Pokud zasáhne nepřítele, tak jeho základní útoky poškozují po dobu 4 sekund o 25% více.
    • Nový talent (Level 1): Battered Assault
      • Zvyšuje bonus k základnímu útoku z 25% na 40%.
    • Nový talent (Level 4): Additional Reach
      • Zvyšuje dosah Sweeping Strike o 20%
    • Nový talent (Level 4): Immolation
      • Sweeping Strike nyní na pár sekund zapálí nepřátelské jednotky v okolí.
    • Nový talent (Level 13): Endless Bounds
      • Illidan ignoruje všechny kolize při použití Sweeping Strike.
    • Nový talent (Level 16): Second Sweep
      • Illidan si může uschovat 2x použití Sweeping Strike.
  • Nová abilita (E): Evasion
    • Po aktivaci se bude Illidan po dobu 2 sekud vyhýbat všem základním útokům.
    • Nový talent (Level 1): Demonic Life-Force
      • Evasion nyní také vyvolá štít, který vás bude chránit po dobu 5 sekund.
    • Nový talent (Level 7): Lingering Evasion
      • Poté, co skončí Evasion, Illidan dostane abilitu Block (snižuje zranění obdržené základními útoky o 50%), kterou může použít dvakrát, během 5 vteřin.
    • Nový talent (Level 13): Spell Evasion
      • Illidan dostane o 50% méně poškození abilitami, pokud je Evasion aktivní.
  • Metamorphosis
    • Nový talent (Level 20): Demonic Form
      • Illidanovi zůstane Demonic Form permanentně, dokud nebude zabit.
      • Může používat mounta.
      • Zvyšuje rychlost útoku v Demonic formě ze 20% na 30%.
  • The Hunt
    • Cooldown zvýšen ze 45 na 60 sekund.
    • Nový talent (Level 20): Nowhere is Safe
      • Heroic abilita The Hunt nyní dosáhne na celou mapu. Zvyšuje rychlost, když Illidan „loví“ svůj cíl.
Zpět na rozpis hrdinů
  • Healing Brew
    • Může nyní léčit Li Li, pokud bude mít nejméně životů v okolí (manu ale nevrátí).
  • Cloud Serpent
    • Čas vyvolání byl zmenšen z 0,5 na 0,25 sekundy.
    • Cena many byla zmenšena ze 65 na 40.
    • Cooldown byl zmenšen ze 16 na 8 sekund.
    • Doba trvání byla zmenšena z 12 na 10 sekund.
    • Základní poškození bylo sníženo z 22 na 20.
    • Timeless Creature (Talent)
      • Doba trvání byla zmenšena ze 100% na 50%.
  • Blinding Wind
    • Odstraněn čas vyvolání, nyní je instantní.
  • Water Dragon
    • Nyní zpomaluje cíle o 40% po dobu 3 sekund.
    • Radius byl zvětšen z 9 na 12.
    • Základní poškození sníženo z 310 na 260.
    • Přidané poškození za úroveň bylo sníženo z 60 na 25.
Zpět na rozpis hrdinů
  • Muradin obdržel několik významných změn v talentech.
    • Amplifield Healing (Talent) byl odstraněn
    • Skullcracker (Talent) se přesunul z úrovně 1 na úroveň 4.
    • Third Wind (Talent) se přesunul z úrovně 4 na úroveň 13.
  • Stormbolt
    • Cena many byla zmenšena ze 75 na 60.
    • Infused Hammer (Talent)
      • Navrácená mana se zvýšila z 50% na 75%.
  • Sledgehammer
    • Poškození do budov a minionů se zvýšilo z 200% na 400% a nyní navíc ničí 4 náboje.
    • Nadále budovy nedostanou Stun.
  • Thunderclap
    • Cena many byla redukována ze 60 na 50.
    • Nový talent (Level 1): Reverberation
      • Thunderclap nyní zpomaluje nepřátelské základní útoky o 33%.
    • Nový talent (Level 13): Healing Static
      • Thunderclap nyní vyléčí Muradina každých 1% z chybějících životů za každého zasaženého nepřátelskou jednotku.
    • Nový talent (Thunderclap): Thunderstrike
      • Thunderclap nyní udělí 300% poškození, pokud zasáhne pouze jednu nepřátelskou jednotku.
  • Dwarf Toss
    • Landing Momentum (talent) byl přesunut z úrovně 4 na úroveň 7.
  • Haymaker
    • Zvýšena vzdálenost odkopnutí druhého cíle ability Haymaker.
Zpět na rozpis hrdinů
  • Death Ritual (Trait)
    • Permanentně získané životy/mana byli zvýšeny z 2/1 na 4/2.
  • Gargantuan
    • Nyní uděluje AOE poškození, když je vyvolán.
    • Gargantuan dostává o 50% menší poškození z budov.
    • Humongoid (Talent
      • Gargantuan bude ve hře do té doby, než zemře.
  • Ravenous Souls
    • Zvýšena rychlost pohybu o 10%.
Zpět na rozpis hrdinů
  • Nova obdržela několik významných změn.
  • Snipe
    • Ambush Snipe (Talent)
      • Odteď se bude bonus +20% k poškození počítat ještě sekundu po zrušení Stealthu.
    • Nový talent (Level 16): Railgun
      • Střela nyní prorazí nepřítele a dalším následujícím cílům udělí 50% poškození.
  • Holo Decoy
    • Nový talent (Level 4): Extended Projection
      • Zvyšuje dosah Holo Decoy o 100%.
    • Nový talent (Level 16): Remote Access
      • Nova nyní může ovládat hologram a dosah hologramu se zvýšil z 6 na 12.
Zpět na rozpis hrdinů
  • Životy získané za novou úroveň se zmenšili ze 140 na 120.
  • Penetrating Round
    • Bullseye (Talent)
      • Nyní také přidává dodatečně +50% poškození prvnímu zasáhnutému cíli.
    • Cluster Round (Talent)
      • Zvyšuje radius Penetrating Round o 50%.
    • Heavy Ammo (Talent)
      • Poškození udělené do budov bylo zvýšeno z 50% na 100%.
  • Hyperion
    • Hyperion nyní rovnoměrně rozděluje čtyři střely za jednu salvu a již nadále nedává přednost budovám.
    • Cooldown byl zmenšen ze 120 sekund na 100 sekund.
    • Poškození střely za každou novou úroveň bylo zvýšeno z 5 na 6.
Zpět na rozpis hrdinů
  • Změna kláves
    • Siege Mode a Spider Mines si vyměnili aktivační klávesu.
  • Talenty Bribe, Have a Mine a Maelstorm Rounds byly odstraněny.
  • Artillery (Combat Trait)
    • Nový talent (Level 13): First Strike
      • Základní útoky nyní udělují navíc +25% poškození, pokud na Sgt. Hammera v posledních pěti sekundách nikdo nezaútočil.
  • Thrusters
    • Nový talent (Level 7): Hyper Cooling Engines
      • Thrusters (Z) se nyní automaticky aktivuje, pokud bude uvnitř Hall of Storms (místo, kde se oživujete, nebo začínáte hru). Také to nemá vliv na Cooldown Thrusters.
    • Zmenšen cooldown Thruster z 30 na 20 sekund.
  • Spider Mines
    • Slowing Mines (Talent)
      • Délka trvání zpomalení byla zvýšena z 1,5 na 2,5 sekundy.
      • Efekt zpomalení byl zvýšen z 25% na 50%.
    • Nový talent (Level 13): Bullhead Mines
      • Spider Mines nyní mají efekt knockbacku. Počítá se za každou jednotlivou minu.
  • Siege Mode
    • Nový talent (Level 1): Ambush
      • Vstup do Siege Modu nyní zahalí Sgt. Hammera do neviditelnosti.
      • První základní útok ze Siege Modu nyní udělí o 50% větší poškození a odhalí Sgt. Hammera
    • Nový talent (Level 1): Resistant
      • Redukuje Crowd Control efekty o 50%, když je Siege Mode aktivní.
    • Nový talent (Level 16): Graduating Range
      • Maximální dosah se zvyšuje o 1 každé 3 vteřiny, až do maxima +5 dosahu.
Zpět na rozpis hrdinů
  • Talenty Bribe a Spell Shield byly odstraněny
  • Vile Gas (Combat Trait)
    • Nový talent (Level 4): Vile Cleaver
      • Základní útoky vytvoří oblaka plynu kolem cíle, které zraňují stejně, jako Combat Trait.
  • Hook
    • Nový talent (Level 13): Helping Hand
      • Stitches si nyní může přitáhnout přátelské hrdiny.
    • Nový talent (Level 16): Shish Kabob
      • Hook nyní může přitáhnout dva cíle.
  • Slam
    • Pulverize (Talent)
      • Nyní přidává k 0,5 sekundovému Stunu také bonusové poškození +50%.
    • Nový talent (Level 4): Putrid Ground
      • Slam nyní infikuje zasažené jednotky Combat Traitem Vile Gas.
  • Devour
    • Nový talent (Level 7): Savor the Flavor
      • Použitím ability Devour na nepřátelského hrdinu permanentně zvýšíte HP regeneraci o 2.
    • Nový talent (Level 7): Last Bite
      • Cooldown je zmenšen o 15 vteřin, pokud Devour zabije svůj cíl.
Zpět na rozpis hrdinů
  • Základní životy byly zmenšeny z 800 na 750.
  • Životy, přidané za novou úroveň byly zmenšeny ze 145 na 125.
  • Void Shift
    • Délka trvání zmenšena z 2 na 1,5 sekundy.
Zpět na rozpis hrdinů
  • Tychovi se nadále nezvyšuje rychlost útoku za každou novou úroveň.
  • Útočné poškození za novou úroveň bylo zvýšeno ze 4 na 6.
  • Odin
    • Doba trvání Odina byla zvýšena z 18 na 23 sekund.
    • Poškození obdržené za novou úroveň bylo zvýšeno z 15 na 22.
    • Nuclear Strike
      • Zvýšen dosah z 10 na 20.
Zpět na rozpis hrdinů
  • Archangel’s Wrath (Combat Trait)
    • Nyní také zmenšuje odpočet znovu ožití o 20% za každého nepřátelského hrdinu, kterého zasáhne.
    • Nový talent (Level 1): Protection in Death
      • Když Archangel’s Wrath exploduje, okolní přátelské jednotky dostanou štít, který absorbuje 50% z jejich maximálních životů.
    • Nový talent (Level 4): Even in Death
      • Tyrael nyní může používat ne-Heroické ability, pokud bude Archangel’s Wrath aktivní (neudělují žádné poškození).
  • El’Druin’s Might
    • Nový talent (Level 16): Blade of Justice
      • Po teleportu k Tyrealovu meči udělí jeho tři další základní útoky o 100% větší poškození.
  • Righteousness
    • Tato abilita byla přepracována.
    • Nyní dočasně zaštiťuje Tyraela a okolní jednotky.
    • Nový talent (Level 4): Angelic Absorption
      • Tyraelovi se zvýší regenerace životů, pokud bude útočit a bude mít štít aktivní.
    • Nový talent (Level 7): Reciprocate
      • Štít po vypršení exploduje a udělí poškození blízkým nepřátelům.
    • Nový talent (Level 7): Zealotry
      • Zvyšuje dobu trvání štítu o 100%.
    • Nový talent (Level 16): Salvation
      • Hodnota štítu je zvýšena o 25% za každého přátelského hrdinu, který taky dostal štít.
  • Hand of Sacrifice (E) a talenty vázané k této abilitě byli vymazány ze hry.
  • Nahrazeno abilitou Smite (E)
    • Udělí poškození v oblouku a zanechá dočasnou oblast, která zvyšuje rychlost pohybu vlastních jednotek.
    • Nový talent (Level 1): Purge Evil
      • Poškození do hrdinů je zvýšeno o 50%.
    • Nový talent (Level 4): Retribution
      • Za každý zasáhnutý cíl se zmenší Cooldown o 0,5 sekundy.
    • Nový talent (Level 13): Angelic Might
      • Poškození Tyraelova dalšího základního útoku je zvýšena o 25% za každý cíl, který Smite trefí. Maximální možný bonus je 250%.
    • Nový talent (Level 13): Cast Aside
      • Nepřátelé zasáhnuti abilitou Smite jsou odhozeni dozadu.
Zpět na rozpis hrdinů
  • Hunter’s Mark (Combat Trait) byl předělán
    • Aktivováním označíte nepřítele. Takový target je po dobu 4 sekund odhalen a dostává o 25% větší poškození. Budovy nemůžou být označeny.
    • 20 sekund Cooldown.
Zpět na rozpis hrdinů
  • Nový talent (Level 1): Blessed Champion
    • Základní útoky léčí přátelské hrdiny poblíž za 25% z Utherova uděleného poškození.
  • Holy Light
    • Protect the Weak (Talent)
      • Bonusový Cooldown a zmenšená cena many za léčení mercenary (žoldáků) a minionů se zvýšilo z 50% na 75%.
  • Holy Radiance
    • Wave of Light (Talent)
      • Vrátí 10 many a redukuje Cooldown Holy Radiance o 1 sekundu za každý vyléčený cíl, až do maxima 50 many a 5 sekund.
  • Hammer of Justice
    • Základní poškození zmenšeno z 50 na 40.
    • Poškození obdržené za novou úroveň bylo sníženo z 10 na 8.
    • Nový talent (Level 7): Divine Hammer
      • Hammer of Justice nyní odhodí cíl zpět.
  • Divine Shield
    • Cooldown snížen ze 120 na 90 vteřin.
Zpět na rozpis hrdinů
  • Nyní má pevně danou rychlost útoku 0,6 a nadále již nedostává bonus za novou úroveň.
  • Útočné poškození je zmenšeno ze 64 na 28.
  • Útočné poškození za novou úroveň je nyní 9.
  • Hatred (Combat Trait)
    • Nyní dává bonus 2% k útočnému poškození za každý stack spíše než rychlost útoku.
  • Strafe
    • Po aktivaci se aplikuje 10 stacků Hatred (Combat Traitu).
Zpět na rozpis hrdinů

Talents (Talenty)

  • Calldown: MULE
    • Změněno z cílené budovy na cilený bod.
    • MULE nyní opravuje nejbližší budovu, pokud je budova opravena, MULE se přesune k další blízké budově.
  • Cleanse
    • Cooldown byl snížen ze 60 na 30 sekund.
  • Demolitionist
    • Nyní také zvyšuje poškození základními útoky do budov o 10%.
  • Executioner
    • Bonus k poškození snížen z 50% na 40%.
  • Focused Attack
    • Základní Cooldown byl zvýšen z 5 na 10 vteřin.
    • Každý základní útok zmenšuje Cooldown o 1 sekundu.
  • Path of the Warrior
    • Životy obdržené za novou úroveň jsou nyní zvýšeny z 25 na 35.
  • Path of the Wizard
    • Regenerace many za novou úroveň se snížila z 0,2 na 0,1.
  • Promote
    • Nyní se dá uschovat až na dvě použití.
  • Swift Storm
    • Zmenšený čas vyvolání Hearhstonu byl odstraněn.
    • Nový efekt: Při obdržení poškození již nadále nesesednete z mounta.

Nové talenty

  • Follow Through (Level 7)
    • Po použíti ability, další základní útok udělí 25% větší poškození.
    • Momentálně pouze na Nově.
  • Hardened Focus (Level 13)
    • Cooldown abilit se obnovuje o 50% rychleji, pokud má hráč méně, jak 80% životů.
    • Momentálně pouze na Utherovi.
Zpět na začátek

Bug Fixes (Opravy bugů)

General (Obecné)

  • Po kliknutí na „Reset Heroic“ v Try Modu se vám jíž nebude rušit vámi vybraný skin.
  • Opraveno množství překlepů v celé hře.
  • Opraven problém, který způsoboval občasné záseky zvuku.
  • Přidány vylepšení, které by měli pomoc s chybou „Out of Memory“.

Battlegrounds (Battlegroundy)

  • Zvuky soubojů a efektů již nadále nejsou slyšet ve Fog of War („Zatemněná“ oblast mapy, kde nevidíte co se děje.).
  • Respawn Mercenary kempů na mapě Dragon Shire již nadále není zmenšen, pokud Dragon Knight zmizí.
  • Opravena chyba, kde se mohl Brightwing na mapě Dragon Shire propadnoud do země.
  • Hrdinové se již nadále nepokouší projít nepřátelskou bránou, pokud dostanou nějaký příkaz přes velkou vzdálenost.
  • „Pingování“ Dragon Knighta již nadále nebude odkazovat na Mercenary kemp.
  • Nejsevernější Knight Mercenary kemp na Blackheart’s Bay má nyní správný prapor, který indikuje obtížnost.

User Interface (Uživatelské rozhraní)

  • Částice ability, které míří již na mrtvou postavu, okamžitě zmizí.
  • Opravena chyba, která znemožňovala hru za nově koupeného hrdinu.
  • Opraven problém, kdy mohli hráči zamrznout při navigování v menu.
  • Friend List se nadále neseká, pokud v něm používáte kolečko myši.
  • Tlačítko Menu ve hře nyní neukazuje FPS na 0.
  • Ikona Witch Doctora má nyní správný popis.

Heroes and Talents (Hrdinové a Talenty)

  • Abathur nyní dostává Takedown kredity při používání Symbiote.
  • Abathur již nadále nemůže držet objektiv na Dragon Shire z místa, kde použil svou ultimátní abilitu.
  • Vylepšeno chování A.I. u Combat Traitů Uthera a Tyraela.
  • Illidanův klon vytvořený Abathurem nyní dostává správný počet životů po použití ability.
  • Banshee vyvolané Raynorem již nadále nejsou nečinné, pokud jsou vyvolány, když Raynor útočí.
  • Grafické efekty ability Novy Triple Tap již nadále nezůstávají na obrazovce, pokud cíl zemře, před dokončením ability.
  • Talent Li Li Timeless Creature nyní správně zvyšuje dobu trvání Cloud Serpent.
  • Triple Tap Novy už funguje i na hrdiny, kteří se po použití přemístili mimo dosah ability.
  • Overkill již nadále neuděluje poškození, pokud Tychus ztratil cíl z dohledu.
  • Umístění Abathurova hnízda do do nepřátelské bezpečné zóny již nadále nezpůsobuje lagovaní hry.
  • Searing Attacks nadále nevysávají manu za každý cíl, při použití Cleave ability.
  • Tassadorova Oracle abilita nyní správně detekuje nepřátele ve Stealthu.
  • Lunar Flare Tyrande už nadále nesdílí Cooldown ze Searing Arrows talentem.
  • Kamera již nadále nezachytává Abathurovu lokaci poté, co skončí Witch Doctorův Ravenous Spirit.
Zpět na začátek



Naposledy upravil/a Daevis 24.05.2014 v 11:12:36.

Chcete si povídat o Heroes of the Storm? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Žádné komentáře
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet