link

Heroes of the Storm změny z 30. dubna 2019

  Patch notes   

 

Se zpožděním vám přinášíme seznam změn z 30. dubna obsahující nového hrdinu Anduina, aktualizaci map a další.

Obecné

  • Rotace battlegroundů pro Ranked hry byla aktualizovaná.
    • Mapy přidané do rotace: Garden of Terror, Hanamura Temple
    • Mapy odebrané z rotace: Braxis Holdout, Volskaya Foundry
    • Mapy aktuálně v rotaci: Alterac Pass, Battlefield of Eternity, Cursed Hollow, Dragon Shire, Garden of Terror, Hanamura Temple, Infernal Shrines, Tomb of the Spider Queen, Towers of Doom
  • Tlačítko Log Out bude nově po nalezení hry deaktivované.
    • Komentář vývojářů: Je to z důvodu, že se tak někteří hráči vyhýbali Quick Matchům poté, co na obrazovce uviděli složení svého týmu.

Nový hrdina: Anduin, král Stormwindu

Se Shalamaynem po boku přichází Anduin, král Stormwindu, do Nexu, aby zaujal místo po boku svého otce. Anduin je Ranged Healer s arzenálem abilit zaměřených na udržení svých spoluhráčů naživu a jeho představení jsme vám přinesli ZDE.

Aktualizace map

  • Battlefield of Eternity
    • Brána blízko Summoner Mercenary kempů ma nyní 2 věže
    • Komentář vývojářů: Přidali jsme věže blízko Healing Well každého týmu, abychom určitým hrdinům zabránili v jejich snadném zničení.
  • Dragon Shire
    • Dragon Shire obdržela velký vizuální update
  • Infernal Shrines
    • Poškození všech 3 typů punisherů bylo upraveno
    • Arcane Punisher - Arcane damage zvýšeno z 52 na 53 a scalování sníženo z 11 na 8 za minutu
    • Frozen Punisher - Frozen damage zvýšeno z 110 na 120, zasažená plocha z 3 na 3.25 a počet explozí snížen z 6 na 5. Budovy zasažené explozemi budou nově na 3s deaktivované
    • Mortar Punisher - Mortar damage zvýšeno z 90 na 115 a scalování zvýšeno z 5 na 17 za minutu
    • Komentář vývojářů: Tyto změny mají za cíl vyrovnat sílů všech 3 typů punisherů, ale současně každý udržet unikátní. Mortar nyní způsobí velké množství poškození předem, zatímco Arcane punisher, i přes snížení poškození, bude i nadále mít největši sustained dps. Frozen bude nyní deaktivovat budovy, aby hráči mohli divovat nepřátele společně s ním.
  • Volskaya Foundry
    • Změny se týkají Triglar Protectora
    • Swap Vehicle (R) - odebráno
    • Pilot
      • Nyní správně scalují životy i basic attack damage v první minutě hry
      • Basic attacky
        • Počáteční poškození sníženo z 200 na 140
        • Scalování sníženo z 10 na 7 od 1. do 5. minuty
        • Scalování sníženo z 15 na 10.5 od 6. do 10. minuty
        • Scalování sníženo z 20 na 14 od 11. do 15. minuty
        • Scalování sníženo z 25 na 17.5 od 16. do 20. minuty
        • Scalování sníženo z 30 na 21 od 21. do 60. minuty
        • Nyní působí 50 % bonusového poškození budovám
      • Životy
        • Scalování zvýšeno  z 1100 na 1375 od 16. do 20. minuty
        • Scalování zvýšeno  z 1375 na 1650 od 21. do 25. minuty
      • Charge (Q)
        • Poloměr plochy zásahu snížen z 2.5 na 2
        • Počáteční poškození sníženo z 225 na 140
        • Scalování sníženo z 20 na 14 za minutu
        • Bonusové poškození ne-hrdinům zvýšeno z 200% na 400%
      • Rocket Fist (W)
        • Šířka zvýšena z 1 na 1.5
        • Nově nerootuje nepřátelské hrdiny, ale odhodí je zpět do vzdálenosti maximálního dosahu Rocket Fist.
        • Počáteční poškození sníženo z 200 na 150
        • Scalování zvýšeno z 10 na 15 za minutu
    • Gunner
      • Particle Cannon (Q)
        • Počáteční poškození sníženo z 225 na 190
        • Scalování zvýšeno z 15 na 19 za minutu
      • Gatling Cannon (W)
        • Poloměr plochy zásahu snížen z 0.5 na 0.3
        • Počáteční poškození sníženo z 45 na 38
        • Scalování zvýšeno z 3.5 na 3.8 za minutu
      • Scorching Laser (E)
        • Poloměr plochy zásahu snížen z 2.25 na 1.25
        • Počáteční poškození prvnotního zásahu sníženo z 75 na 60
        • Scalování prvnotního zásahu zvýšeno z 3 na 6 za minutu
        • Počáteční poškození sekundárního zásahu sníženo z 500 na 380
        • Scalování sekundárního zásahu zvýšeno z 25 na 38 za minutu
    • Komentář vývojářů: Tyto změny Triglav Protectoru zavádíme, abychom přesunuli část jeho síly z team fightingu do pushování (obzvlášť v early game). Věříme, že musí mít možnost zastrašit nepřátele zatímco pushuje, ale jeho schopnost někoho okamžitě zabít byla příliš silná. Změnili jsme mechaniku Rocket Fist, aby bylo těžší trefit všechny jeho ability, ale aby stále bylo možné donutit nepřátele z boje utéct, pokud je touto abilitou zasáhnete. Také jsme upravili jeho scalování, aby odpovídalo tomu u hrdinu, minionů a mercenaries. Rovněž jsme odebrali možnost přepínání pomocí Swap Vehicle. I když to bylo cool, nebylo naším cílem, aby jeden hráč mohl ovládat přepínáním celého protectora.

Kolekce

  • Nové bundles
    • Anduin Heroic Bundle
    • Footman Varian Skin Pack
  • Nový announcer
    • Anduin Announcer
  • Noví mounti
    • Reverence
    • Redridge Reverence
    • Darkshire Reverence
  • Nové skiny
    • Anduin
      • Elwynn Anduin
      • Westfall Anduin
      • Neo-President Anduin
      • Neo-Steel Anduin
      • Neo-Vigilante Anduin
    • Varian
      • Stormwind Footman Varian
      • Stormgarde Footman Varian
      • Kul Tiras Footman Varian
  • Nové portréty, spreje a emoji
    • Do hry bylo přidáno několik nových portrétů, sprejů a emoji balíčků.

Chcete si povídat o Heroes of the Storm? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Žádné komentáře
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet