Heroes of the Storm: 2019 Gameplay Update

  Blizzcon    Gameplay Update   

 

Jediné co v Nexu nikdy nekončí jsou změny. Blizzcon 2018 jich přinesl spoustu a dočkáme se jich v průběhu následujících měsících. Jedná se o gameplay a matchmaking změny, nový způsob zisku zkušeností s Boosty a mnoho dalšího.

 

Zažijte novou zkušenost se změnou zkušeností

 

Jedním z našich hlavních cílů pro rok 2019 je implementace herních změn pro vyrovnanější zápasy a eliminaci tolik obáváného "snowball" efektu. Po opatrném designu, vývoji a testech, jsme se ujistili, že tyto změny jsou nejlepším způsobem, jak snížit počet jednostranných her. Zjednodušeně, změníme způsob jakým odměnujeme hráče, kteří prioritizují "push" strategie, aby získali více zkušeností. I když stále chceme hráče odměnit za pushování, odebrali jsme přímé výhody, které těmto týmům dáváme, a naopak je odměníme výhodami strategickými. Abychom toho dosáhli, provedeme následující změny:

Úprava budov:

 

Doteď získali hráči zničením budov velké množství zkušeností. Abychom dosáhli výše zmíněných cílů, změnili jsme způsob udělování zkušeností.

  • Odebrání veškerých zkušeností za zničení budov typu "Fort" a "Keep"
  • Snížení zkušeností za zníčení věží o 50%
  • Passivní zisk zkušeností navýšen o 15%
  • Zvýšení zisku zkušeností za poražení "mercenaries" o 100%

Změna katapultů:

 

Tým který zničí Fort získá katapult v každé třetí vlně minionů. To umožní konzistentní (ale ne konstantní) tlak na této lajně, který nebudou nepřátelé moci ignorovat. Tato změna také způsobí na první pohled nenápadné snížení snowballu. Tým, který je napřed, získá více tlaku na lajnách, čímž natlačí své miniony (a tímpádem i zkušenosti) blíže ke svým protihráčům. Takto se budou moci snadněji a bezpěčněji pokusit vrátit do hry. Zničením Keep dojde ke spawnu katapultů v každé vlně, tak jako nyní. 

 

Úprava armoru

 

Společně se změnou zkušeností a katapultů také zjednodušíme náš systém armoru. Dny, kdy několik hrdinů mohlo stackovat armor do absurdních výší, jsou minulostí. Stejně jako u rychlosti pohybu bude hra nyní aplikovat pouze nejvyšší (nebo nejnižší) armor u každého hrdiny. Vytvořili jsme proto nový prvek uživatelského rozhraní, který zobrazí kolik armoru (a jakého druhu) hrdinové mají.

 

Vylepšení matchmakingu

 

Abychom dosáhli vyrovnanějších Quick Match zápasů, matchmaker bude nyní prioritizovat složení týmu minimálně z 1 Warriora, Healera, Ranged Assassina. Pokud tedy nejste ve skupině 5 hráčů, potom se na váš tým tyto restrikce samozřejmě vztahovat nebudou.

 

Hráči, kteří se připojí do fronty za roli, která bude aktuálně více potřebná, získají bonusové zkušenosti, za to, že jsou týmovými hráči. Stačí se podívat na ikonku bonusových zkušeností nad každým hrdinou při výběru postavy.

 

Pryč se Stimpacky, přicházejí boosty

 

Stimpacky se nově změní na Boosty. Mimo zvýšení vašich zkušeností a zlata, získají nově všichni hráči na konci hry bonus 5% zkušeností. To znamená, že pokud má Boost všech 10 hráčů ve hře, získají všichni bonus v celkové výši 45%. Rovněž bude možné zpětně aktivovat Boost na konci zápasu ze Score Screenu.

 

Diskuze

Žádné komentáře
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet