link

Balance update - 23. 8 2017

  patch notes    balance update    garrosh   
Blizzard zdroj

Assassin

Alarak

Talenty

  • Level 4
    • Negatively Charged (E)
      • Bonus poškození zvýšen ze 3 na 5 %
  • Level 13
    • Blade of the Highlord (Passive)
      • Bonus Sadism zvýšen ze 6 na 7 %. Maximum zvýšeno ze 30 na 35 %

Illidan

Ability

  • The Hunt (R)
    • Cooldown zvýšen ze 60 na 100 sekund

Kerrigan

Ability

  • Ravage (Q)
    • Poškození sníženo z 228 na 210
  • Impaling Blades (W)
    • Poškození zvýšeno z 251 na 261
  • Primal Grasp (E)
    • Poškození zvýšeno ze 110 na 114

Talenty

  • Level 1
    • Energizing Grasp (E)
      • Odstraněn
  • Level 7
    • Adaptation (Q)
      • Odstraněn

The Butcher

Divider_Hero_Butcher_crop.png

Atributy

  • Poškození základními útoky sníženo ze 130 na 125

Ability

  • Fresh Meat (Trait)
    • Meat získáno ze zabití hrdinů sníženo z 25 na 20
    • Meat ztraceno při smrti zvýšeno z 10 na 15

Talenty

  • Level 7
    • Insatiable Blade (W)
      • Upravena funkcionalita:
        • Odstraněn bonus k léčení
        • Zvyšuje bonus k rychlosti pohybu z 20 na 25 %
    • Victuals (Passive)
      • Léčení zvýšeno ze 4 na 5 % za smrt každého miniona v blízkosti
  • Level 16
    • Crippling Slam (Q)
      • Bonusové trvání zvýšeno z 25 na 30 %
    • Enraged (Passive)
      • Redukce poškození (Armor) snížena z 25 na 15

Thrall

Ability

  • Chain Lightning (Q)
    • Cena many snížena ze 45 na 40

Talenty

  • Level 1
    • Crash Lightning (Q)
      • Poškození za každý stack zvýšeno z 10 na 12
    • Rolling Thunder (Q)
      • Návratnost many za zásah zvýšena z 12 na 15
  • Level 4
    • Mana Tide (Trait)
      • Návratnost many snížena z 20 na 15
  • Level 16
    • Thunderstorm (Q)
      • Přidaná funkcionalita
        • Poškození z odměny úkolu (Quest Reward) se nyní aplikuje na všechny zásahy Chain Lightning

Zul'jin

Talenty

  • Level 1
    • Boneslicer (Q)
      • Bonusové poškození zvýšeno z 20 na 30 %

Specialist

Xul

Divider_Hero_Xul_crop.png

Ability

  • Raise Skeleton (Trait)
    • Životy kostlivců (Skeleton) sníženy z 270 na 240
  • Skeletal Mages (R)
    • Cooldown zvýšen ze 70 na 90 sekund

Talenty

  • Level 7
    • Trag’Oul’s Essence (Trait)
      • Léčení sníženo z 1 na 0,5 % za každý základní útok kostlivce (Skeleton)
      • Návratnost many zvýšena z 0,4 na 0,5 % za základní útok kostlivce (Skeleton)
  • Level 13
    • Echoes of Death (Q)
      • Poškození sníženo ze 70 na 60 % poškození Spectral Scythe

Zagara

Talenty

  • Level 16
    • Mutalisk (W)
      • Trvání sníženo ze 45 na 30 sekund

Support

Auriel

Ability

  • Bestow Hope (D)
    • Získání Hope ze zásahu hrdiny zvýšena ze 40 na 50 %
  • Sacred Sweep (Q)
    • Krajní poškození sníženo z 80 na 60
    • Poškození ve středu zvýšeno ze 160 na 180
  • Detainment Strike (E)
    • Počáteční poškození sníženo ze 115 na 58
    • Poškození po znehybnění (Stun) zvýšeno ze 115 na 174
  • Resurrect (R)
    • Cooldown snížen ze 120 na 100 sekund

Talenty

  • Level 7
    • Bursting Light (W)
      • Odstraněn

Lúcio

Atributy

  • Maximální počet životů zvýšen z 1380 na 1518
  • Regenerace životů zvýšena z 2,86 na 3,16

Tassadar

Atributy

  • Poškození základními útoky sníženo z 15 na 14
  • Maximální počet životů snížen z 1426 na 1355
  • Regenerace životů snížena z 2,97 na 2,8

Talenty

  • Level 1
    • Khaydarin Resonance (Passive)
      • Bonusová mana z Regen Globes zvýšena z 50 na 100 %

Tyrande

Talenty

  • Level 4
    • Celestial Attunement (Q)
      • Přidaná funkcionalita:
        • Nyní odstraní také Silence
    • Kaldorei Resistance
      • Maximální počet stacků redukce poškození abilitami (Spell Armor) snížen ze 4 na 3
  • Level 13
    • Empower (W)
      • Přidaná funkcionalita:
        • Nyní také snižuje cooldown ability Sentinel o 4 sekundy
    • Harsh Moonlight (W)
      • Zpomalení sníženo ze 30 na 25 %

Uther

Ability

  • Eternal Vanguard (Trait)
    • Redukce poškození (Armor) pro každého spojence, vyléčeného základními abilitami, snížena z 25 na 15
  • Holy Light (Q)
    • Léčení zvýšeno z 360 na 380
    • Samoléčení (Self-healing) zvýšeno ze 180 na 190
  • Holy Radiance (W)
    • Léčení a poškození zvýšeno ze 160 na 185

Talenty

  • Level 1
    • Wave of Light (W)
      • Bonusové trvání redukce poškození (Armor) za splnění úkolu (Quest Reward) sníženo z 1 na 0,5 sekundy
      • Návratnost many snížena z 8 na 5 za každého zasaženého hrdinu
  • Level 4
    • Holy Fire (Passive)
      • Poškození sníženo ze 16 na 14 za sekundu

Warriors

Chen

 

Atributy

  • Maximální počet životů snížen z 2550 na 2473
  • Regenerace životů snížena z 5,31 na 5,15

Talenty

  • Level 7
    • Refreshing Elixir (Passive)
      • Odstraněn
    • Purifying Brew (Passive)
      • Přesunuto z 20. úrovně
      • Cooldown zvýšen z 10 na 45 sekund
  • Level 16
    • Flying Leap (Q)
      • Bonusový dosah snížen z 20 na 15 %

Garrosh

 

Ability

  • Warlord's Challenge (R)
    • Trvání zvýšeno z 1,5 na 2 sekundy

Talenty

  • Level 1
    • Unrivaled Strength (E)
      • Zvýšen dosah hození z 20 na 25 % a zvýšeno bonusové poškození ze 100 na 125 %
  • Level 4
    • In for the Kill (W)
      • Zvýšené bonusové poškození ze 60 na 70 %
  • Level 7
    • Into the Fray (Active)
      • Již nestojí manu
 

Bug Fixes *

* naleznete v originálním Patch Notes (zdroj)

Chcete si povídat o Heroes of the Storm? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Žádné komentáře
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet