Heroes of the Storm změny z 6. srpna 2019

  patch notes    patch   

Obecné

  • On-Fire systém
    • Name-plates hrdinů budou nově ukazovat, že je hrdina „on-fire“, když se mu bude ve hře dařit.

Nová hrdinka

  • Qhira, Ireasianská lovkyně odměn
    • Grappling Hook [Trait]
      • Qhira vystřelí Grappling Hook, který ji přitáhne k zasaženému terénu. Pokud zasáhne nepřátelského hrdinu, obdrží 36 poškození a Qhira se k němu vystřelí a po dopadu způsobí dalších 112 damage. Lze použít když je Revolving Sweep aktivní.
      • Cooldown: 25 vteřin
    • Carnage [Q]
      • Uvolní sílu meče ve zvoleném směru a opakovaně způsobí 31 poškození zasaženým nepřátelům.
      • Cost: 40 many
      • Cooldown: 6 vteřin
    • Blood Rage [W]
      • Passive: Základní útoky a ability způsobí nepřátelům krvácení za 46 poškození po dobu 4 vteřin. Stackuje 5x.
      • Active: Qhira způsobí 33 poškození vyléčí se za 88 životů za každého zasaženého nepřátelského hrdinu. Poškození a léčení zvýšeno o 50 % za každý stack na daném hrdinovi.
      • Cost: 35 many
      • Cooldown: 8 vteřin
    • Revolving Sweep [E]
      • Qhira připevní svůj meč k prvnímu zasaženému nepřátelskému hrdinovi a omráčí je na .25 vteřiny. Poté je Qhira na 2.75 vteřiny imunní na všechny efekty, točí se kolem svého cíle a způsobí 109 poškození všem nepřátelům mezi sebou a svým cílem. Reaktivací se vystřelí na pozici cíle a vyhodí jej do vzduchu, způsobí 112 poškození a omráčí jej na .75 vteřiny. 
      • Cost: 70 many
      • Cooldown: 16 vteřin
    • Unrelenting Strikes [R1]
      • Způsobí každé .5 vteřiny 46 poškození všem blízkým nepřátelům zatímco se tvůj meč po dobu 2.5 vteřin zvětšuje. Poté způsobí 86 poškození všem blízkým nepřátelům a omráčí je na .75 vteřiny.
      • Cost: 60 many
      • Cooldown: 75 vteřin
    • Final Strike [R2]
      • Po 1 vteřině udeří svým mečem ve zvoleném směru a způsobí 432 poškození všem zasaženým nepřátelům. Všichni zasažení obdrží 25 % bonusového poškození, pokud mají méně než 50 % životů.
      • Cost: 45 many
      • Cooldown: 40 vteřin

Storm League

  • Storm League - 1. sezóna 2019
    • Ranked body jsou nyní přímo mapované na Storm League MMR.
      • Rank není nadále použit v matchmakeru.
      • Opuštěním lobby nebo ranked hry obdrží hráč postih ve výši 500 Ranked bodů.
    • Počet placement zápasů snížen z 10 na 3.
    • Promotion a demotion zápasy byly odebrány a hráči se budou moci bezproblémově pohybovat mezi ligami a divizemi. Rozsah jejich MMR byl upraven, aby tuto změnu reflektoval.
    • Team Leadrem (hráč, který v ranked draftu banuje) je zvolen hráč s nejvyšším rankem (pro umístěné hráče) nebo MMR (pro neumístěné hráče). Ve smíchaných týmech mají prioritu umístění hráči.
    • Ranked Decay byl upraven.
      • Pouze hráči s rankem Diamond 5 a výše, kteří mají odehrané placement zápasy, budou mít Decay.
      • Pokud je hráčův Decay timer menší než 3 dny, resetuje se na 3 dny po odehrání Storm League hry. Pokud je timer na 3 nebo více dnech, hráči obdrží dodatečný den za každou odehranou hru (maximální timer 30 dní).
    • Ranked Season Questline je dostupná všem hráčům.
      • Tato Questline bude dostupná každou sezónu a musí být splněná, aby hráč mohl obdržet odměny za Ranked Season a Grand Master Leaderboard.
    • Storm League Map Pool:
      • Alterac Pass
      • Battlefield of Eternity
      • Braxis Holdout
      • Cursed Hollow
      • Dragon Shire
      • Hanamura Temple
      • Infernal Shrines
      • Sky Temple
      • Tomb of the Spider Queen
      • Towers of Doom
      • Volskaya Foundry

Updaty map

  • Braxi Holdout
    • Funkcionalita kontrolovaných bodů je nyní konzistentní s Dragon Shrine.
    • Zerg vlny
      • Vzhled a síla jednotek upravena
      • Zergling
        • Počet životů snížen z 750 na 450
        • Scaling životů zvýšen
        • Poškození zvýšeno z 5 na 10
        • Scaling poškození snížen
        • Nadále nemá 10% postih při zásahu budov
      • Baneling
        • Počet životů snížen z 500 na 450
        • Scaling životů zvýšen
        • Poškození zvýšeno z 55 na 150
        • Scaling poškození snížen
        • Nově 50% bonus při zásahu hrdinů
        • Nadále nemá 50% postih při zásahu budov
        • Poloměr výbuchu zvýšen z 2.75 na 3
        • Nyní preferuje útok na budovy
      • Hydralisk
        • Počet životů snížen z 1500 na 850
        • Scaling životů zvýšen
        • Poškození zvýšeno z 55 na 70
        • Scaling poškození snížen
        • Nadále nemá 10% postih při zásahu budov
      • Guardian
        • Počet životů snížen z 2250 na 1000
        • Scaling životů zvýšen
        • Poškození zvýšeno z 80 na 110
        • Scaling poškození snížen
        • Nadále nemá 25% postih při zásahu budov
      • Ultralisk
        • Počet životů snížen z 6000 na 4700
        • Scaling životů zvýšen
        • Poškození zvýšeno z 50 na 100
        • Scaling poškození snížen
        • Nadále nemá 10% postih při zásahu budov
      • Při útočení Guardiani a Ultraliskové spawnou Drop Pody se 3 Zerglingy a 1 Hydraliskem (může se stát jednou za 13 vteřin)

Kolekce

  • Nové bundles
    • Qhira Heroic Bundle
    • Warchrome Commanders Bundle
    • Deathranger Nova Bundle
  • Nové skiny
    • Fearless Qhira
    • Jade Qhira
    • Scrapper Queen Qhira
      • Berserk Scrapper Queen Qhira
      • Executor Scrapper Queen Qhira
      • Desert Scrapper Queen Qhira
      • Vanquisher Scrapper Queen Qhira
    • Deathranger Nova
      • Mirage Deathranger Nova
      • Rugged Deathranger Nova
      • Dusk Deathranger Nova
      • Ember Deathranger Nova
    • Daredevil Roadraider Raynor
    • Molten Diesel Speaker Nazeebo
  • Noví mounti
    • Daredevil Helldorado
    • Scavenger’s Ripper
    • Outrider's Ripper
    • Soldier’s Ripper
  • Nový announcer
    • Qhira Announcer

Chcete si povídat o Heroes of the Storm? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskusia

Žiadne komentáre
Pre pridanie komentáru musíte byť prihlásený.
Prihlásiť sa
alebo
Registrovať nový účet