Patch preview

 

Přinášíme vám malé shrnutí změn, které již brzy přinese následující patch. Pro oficiální web se rozpovídal vývojář Matthew Cooper.

 

Jistou změnou si projde kromě hrdinů také Healing Ward. S jeho rostoucí popularitou jsme se rozhodli pro několik málo změn.

  • Healing Ward již nepůjde zničit dvěma auto-attacky, jak tomu bylo doposud. Namísto toho bude zranitelná AOE abilitami.
  • Healing Ward bude mít také zvýšenou targeting priority - tudíž hráčům již nebude umožněno jej chránit tím, že se na něj postaví.

Jelikož chceme Diabla uprostřed šarvátek, odstraníme Storm Shiled a přidáme místo toho nový talent – Lord of Terror, který bude dávat AOE poškození nejbližším hrdinům a bude doplňovat životy.

ETC dostane také nový talent, který si bude moci zvolit, jmenuje se Death Metal a pokud hrdina zemře, objeví se jeho přízrak, který spustí Mosh Pit (jedna z Heroic abilit) a samozřejmě se nedá přerušit.

Zaznamenali jsme několik druhů strategií, díky kterým jsou hráči Abathura schopni udělat zadní vrátka pro svůj tým u soupeřů užíváním Bombard Locust. To se nám nezdá úplně férové a budeme se snažit udělat kroky, aby tento způsob byl omezen.

  •  Bude snížen dosah Bombard Strain Locustu, aby nebyl příliš daleko od věží, a také budou sníženy životy. Naopak lehce navýšíme poškození Stab.

Vítězný poměr u Anubaraka byl probírán již na PAX East. Od té doby jsme provedli několik změn na základě reakce komunity. To zahrnuje také tyto změny - vylepšena umělá inteligence pro vybírání nepřátel Beetles a také malé zpoždění při kouzlení abilit.

Stejný osud potkal také Chena, který měl velmi nízký poměr výher. Zatím tedy není potřeba nijak vylepšovat či upravovat tohoto hrdinu. Tím však neříkáme, že tu tato možnost nebude do budoucna.

Dostáváme spoustu negativní reakce na Illidana, který se zdá být až příliš silný. Když jsme však analyzovali data, nezdál se být nějak oslňující. Budeme i nadále sledovat Illidana, ale prozatím pro něj nemáme žádné změny.

S posledním patchem prošel Murky zásadními změnami, které ho učinili mnohem lépe ovladatelným a také hratelným. Tyto změny měly tak velký dopad na poměr výher a proher, až nás to překvapilo. I když se zdá, že talent Living the Dream je silnější, než by mohl být, zatím neplánujeme žádné změny.

Vikingové jsou stále oblíbení a jsou jedni z hrdinů, kteří mají nejvyšší poměr výher. Věříme, že jejich největší síla se nachází v Heroic abilitě Longboat Raid, pro kterou chystáme nějaké změny.

  •  Pokud bude Longboat zničena, všichni Vikingové dostanou na 1,5 vteřin stun.
  •  Pro kouzlo Play Again plánujeme přidat drobnost v podobě vyléčení i všech živých Vikingů.

Sylvanas je na výborné pozici, co se týče poměru výher. To se momentálně blíží k 50%, což chceme pro všechny hrdiny. Jsme také překvapeni, kolik se hraje různých buildů. I přesto jsme si všimli, že Wailing Arrow vyhrává při rozhodování, kterou Heroic abilitu si vyberete. Pokusíme se přijít s možnou úpravou pro Possession, ale prozatím necháme Sylvanas takovou, jaká je, dokud nebudeme mít lepší odpověď.

_________________________________________________________________________________________

Tak co na to říkáte? Těšíte se co PATCH přinese? Diskutovat můžete samozřejmě pod článkem! 

Úplné vyjádření najdete ZDE na oficiálních stránkách.

 



Naposledy upravil/a Jerryky 10.05.2015 v 23:01:26.

Chcete si povídat o Heroes of the Storm? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskusia

Žiadne komentáre
Pre pridanie komentáru musíte byť prihlásený.
Prihlásiť sa
alebo
Registrovať nový účet