Patch Notes 9. 3. 2016

Blizzard zdroj

Blizzard vydal balance update, který si posvítil na několik hrdinů. Nejvíce změn je u Falstada, další velké změny, které velmi ovlivní způsob hraní, najdeme u Vally nebo Li-Ming.

ASSASSIN

 

FALSTAD

  • Hammerang (Q)
    • Gathering Storm (Talent)
      • Bonus k poškození získaný za každý zásah hrdiny zvýšen z 1 na 2.
    • BOOMerang (Talent)
      • Poškození po reaktivaci zvýšeno ze 150 (+4 % za level) na 175 (+4 % za level).
      • Rádius poškození zvýšen o 25 %, nyní správně odpovídá vizuálním efektu exploze.
  • Lightning Rod (W)
    • Charged Up (Talent)
      • Zvýšen počet dodatečných úderů z 2 na 3.
    • Thunderstrikes (Talent)
      • Bonus k poškození za následující úder zvýšen z 15 % na 20 %.
  • Barrel Roll (E)
    • Updraft (Talent)
      • Bonus ke vzdálenosti zvýšen z 30 % to 40 %.

Komentář vývojáře: Celkově jsme velmi spokojení s aktuálním postavením Falstada. Hlavně na profesionální scéně. Zaměřili jsme se na jeho slabší talenty a věříme, že zvládneme upravit některé jeho buildy tak, aby se daly hrát na kompetitivní úrovni. Jsme rádi za feedback, který se nám dostává u talentů, jako je Gathering Storm, a chceme hráčům nabídnout možnost ukázat jejich skill.

GREYMANE

  • Poškození základním útokem zvýšeno z 138 (+4 % za level) na 145 (+4 % za level).
  • Gilnean Cocktail (Q)
    • Poškození primárního cíle sníženo z 69 (+4 % za level) na 59 (+4 % za level).
    • Splash poškození sníženo z 207 (+ 4% za level) na 177 (+4 % za level).

Komentář vývojáře: Gilnean Cocktail build byl velmi dominantní od posledního buffování abilit. Hledáme cestu, jak lehce nerfnout tento build tak, aby nebyl vždy ta správná volba. Chceme to vykompenzovat zlepšením jeho základních útoků. Myslíme si, že to je lehký nerf tohoto hrdiny, ale nijak podstatný.

LI-MING

  • Magic Missiles (Q)
    • Nyní udělují pouze 50% poškození proti budovám.
    • Mirrorball (Talent)
      • Nyní také zvyšuje cenu many Magic Missiles o 5.
    • Fireflies (Talent)
      • Nyní také snižuje cenu many Magic Missiles o 5.
  • Disintegrate (R)
    • Temporal Flux (Talent)
      • Zpomalení sníženo z 60 % na 40 %.

Komentář vývojáře: Magic Missiles nebyly navrženy se záměrem způsobovat masivní poškození budovám, takže jsme je proti nim oslabili. Její talent na 16. levelu byl neskutečně cenný a zábavný. Na druhou stranu, Mirrorball přidával příliš mnoho síly bez jakékoliv nevýhody. Změnu v ceně many lze vyvážit talentem Fireflies, který pomůže otřít pot z čel hráčů, kteří se k tomuto buildu rozhodnou. K Temporal Flux, řekněme, že jsme byli unešeni, jak dobrý talent jsme vymysleli, že jsme si neuvědomili, jak demoralizující může 60% zpomalení být, když je cooldown neustále resetován.

VALLA

  • Poškození základním útokem zvýšeno z 91 (+4 % za level) na 94 (+4 % za level).
  • Hatred (Trait)
    • Získané poškození základním útokem za stack Hatred zvýšeno z 2 % a 3 %.
    • Punishment (Talent)
      • Stack Hatred získaný za použití ability zvýšen z 3 na 4.
    • Manticore (Talent)
      • Bonus k poškození zvýšen z 50 % na 60 %.
  • Multishot (W)
    • Poškození sníženo ze 164 (+4 % za level) na 148 (+4 % za level).
  • Vault (E)
    • Caltrops (Talent)
      • Poškození zvýšeno z 30 (+4 % za level) na 45 (+4 % za level).
      • Zpomalení zvýšeno z 20 % na 30 %.
  • Rain of Vengeance (R)
    • Poškození zvýšeno z 256 (+4% za level) na 350 (+4 % za level).

Komentář vývojáře: Nejbezpečnější cesta, jak hrát Vallu (Multishot build) je také nejefektivnější. Změny na jejím Multishotu, Hatred a základním útoku jsou prvními z mnoha, které pomohou sladit účinnost buildu s jeho obtížnou hratelností. Ostatní balance změny jsou v rámci zkvalitnění jejích slabších talentů.

SPECIALIST

 

ABATHUR

  • Symbiote (Q)
    • Carapace (E)
      • Štít zvýšen ze 137 (+4 % za level) na 150 (+4 % za level).
  • Toxic Nest (W)
    • Vile Nest (Talent)
      • Zpomalení sníženo z 50 % na 40 %.
      • Trvání zpomalení sníženo ze 4 na 3 vteřiny.

Komentář vývojáře: Výměnou za snížení zpomalení u Vile Nest jsme Abathurovi zlepšili Carapace. Neradi bychom se pouštěli do křížku s vesmírným slimákem.

 

ZAGARA

  • Hunter Killer (W)
    • Změněny životy z 554 (+3 % za level) na 471 (+3.5 % ua level).
  • Devouring Maw (R)
    • Cooldown zvýšen ze 100 na 120 vteřin.
    • Tyrant Maw (Talent)
      • Redukce cooldownu za zabití hrdiny během Maw zvýšen z 25 na 30 vteřin.

Komentář vývojáře: Hunter Killers jsou trošku zdrcující během early fáze hry a my doufáme, že dáme hrdinům více možností, jak je counterovat, než jen utéct za bránu. Devouring Maw se ukázala jako schopnost, která je schopná kompletně změnit průběh souboje. Dokonce i celé hry. Myslíme, že by se měla zařadit k ostatním podobným heroickým schopnostem s dvou minutovým cooldownem.

 

SUPPORT

 

KHARAZIM

  • Breath of Heaven (W)
    • Léčení zvýšeno z 250 (+4 % per level) na 280 (+4 % per level).
    • Echo of Heaven (Talent)
      • Druhá vlna léčení snížena z 50 % na 30 %.

Komentář vývojáře: Kharazimův Echo of Heaven talent se příliš mnoho podílí na jeho healu. Rozhodli jsme, že část nerfneme, ale zároveň to vykompenzujeme silou jeho základní ability. Nyní by jeho celková schopnost léčit měla být na podobné úrovni, a zároveň nabídneme hráčům možnost vzít si jiný talent na sedmém levelu.

 

WARRIOR

 

ARTANIS

  • Životy zvýšeny z 2245 (+4 % za level) na 2335 (+4 % za level).
  • Regenerace životů zvýšena z přibližně 4,67 za vteřinu (+4 % per level) na přibližně 4,86 za vteřinu (+4 % za level).
  • Shield Overload (Trait)
    • Shield Battery (Talent)
      • Redukce cooldownu zvýšena z 6 na 8 vteřin.
    • Phase Bulwark (Talent)
      • Trvání redukce poškození abilitami zvýšena z 3 na 4 vteřiny.
    • Shield Surge (Talent)
      • Bonus ke štítu zvýšen z 50 % na 100 %.
  • Blade Dash (Q)
    • Templar’s Zeal (Talent)
      • Míra dobíjení cooldownu navýšena z 75 % na 100 %
  • Twin Blades (W)
    • Amateur Opponent (Talent)
      • Bonusové poškození proti ne-hrdinským cílům zvýšeno ze 100 % na 150 %.
    • Triple Strike (Talent)
      • Nyní také zvyšuje cooldown Twin Blades o 1 vteřinu.
  • Phase Prism (E)
    • Khaydarian Resonance (Talent) odstraněn
    • Chrono Surge (Talent)
      • Bonus k rychlosti útoku zvýšen z 25 % na 40 %.
    • Warp Sickness (Talent)
      • Trvání zpomalení zvýšeno z 3 na 4 vteřiny.
    • Graviton Vortex (Talent)
      • Nyní také snižuje cooldown Phase Prism o 6 vteřin.

Komentář vývojáře: Artanis má mnoho talentů, které nebyly nic v porovnání s ostatními talenty na stejném levelu. Tyto buffy by ho měly popostrčit k větší diverzitě buildů. Budeme pokračovat v monitorování Artanise po tomto prvním kole buffů. Další změny mohou přijít do Nexu později, pokud budou nezbytné.

SONYA

  • Wrath of the Berserker (R)
    • Cooldown zvýšen ze 45 na 60 vteřin.

Komentář vývojáře: Wrath of the Berserker je k dispozici příliž často, což znehodnocuje dovednost udržet si buff co nejdelší možnou dobu. Tímto chceme odlišit hráče, kteří dokáží pracovat s jejím Wrath od těch, co to nedokáží.

 

OPRAVA CHYB

 

HRDINOVÉ A TALENTY

  • Hráči Abathura již nebudou zaseknutí v momentě, kdy zakouzlí Symbiote a zároveň je Abathur zabit.
  • Opraven problém, který mohl kompletně doplnit Muradinovu manu za určitých okolností.
  • Xulova Spectral Scythe již předčasně nezmizí, když vyprší Bone Armor v momentě, kdy je Scythe ve vzduchu.
  • Opraven vzácný problém, který mohl způsobovat, že Xulovi Skeletal Mages vydrží déle, než je zamýšlené trvání ability.

 



Naposledy upravil/a Fabien 10.03.2016 v 19:10:56.

Chcete si povídat o Heroes of the Storm? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskusia

Žiadne komentáre
Pre pridanie komentáru musíte byť prihlásený.
Prihlásiť sa
alebo
Registrovať nový účet