Heroes of the Storm Panel Recap

Minulý pátek zavítalo několik vývojářů Heroes of the Storm na Blizzcon, aby se s námi podělili o nové informace z dlouho připravované hry. Jejich hlavním cílem je vytvořit hru, ve které si užijete se svými přáteli spoustu zábavy, protože jeden z hlavních faktorů celé hry je právě týmová spolupráce. Jedním z cílů je přidat co nejvíce hrdinů ze všech světů, které známe – Diablo, Starcraft a Warcraft. Další věcí, kterou vývojáři představovali, jsou Battlegroundy, které by neměly být jen obyčejné mapy, jaké známe z dnešních DOTA her, ale měly by přidat do hry originalitu a nabídnout nové výzvy.

Kde našli vývojáři inspiraci?

Poté, co vývojáři dali komunitě přístup k editorům od svých her se začaly objevovat zajímavé projekty, ve kterých se inspirovali i samotní vývojáři. Jeden z projektů, všem známá DotA ve Warcraftu 3, se dokonce stala tak populární, že z ní vznikly i další, samostatné hry. Nápad na Heroes of the Storm se zrodil v roce 2010 na BlizzConu, při předvádění Starcraft Editoru, Blizzard s touhou ukázat, co všechno je možné s editorem map a vytvořil hru, ze které se zrodil Heroes of the Storm. Našli inspiraci ve věcech, jako jsou BlizzCon plakáty a všemožné obrázky, kde stáli bok po boku hrdinové ze všech jejich her. Tohle všechno pomohlo vývojářům uvědomit si, co chtěli vytvořit. Před nedávnem jim v tom pomohl také Hearthstone, který úspěšně zachytil podstatu Warcraftu v karetní hře, a tohle je také cíl u Heroes of the Storm. Hearthstone vypadá velmi jednoduše, a ačkoli je lehké se do něj dostat, rozsáhlé možnosti se rychle objeví po vyzkoušení hry. Blizzard si je vědom toho, že Heroes of the Storm přichází na přeplněný trh, na to se ale nehodlá soustředit, cílem je udělat co nejlepší hru.

Blizzard Hrdinové

Velmi častá otázka na vývojáře je, zdali je těžké dát dohromady hrdiny ze všech Blizzard her tak, aby seděli dohromady, pokud však vezmete styl ze všech her a dáte ho do jedné jediné, docela k sobě jednotlivé herní styly pasují. Každý hrdina má hodně propracovaný příběh, proto si chtějí být vývojáři jistí, že každý hrdina dosáhne hráčových očekávání, když se ponoří do hry. Například pro Arthase za ta léta vzniklo mnoho uměleckých verzí. To jim umožnilo vybrat si ideální kombinaci.
Arthas

Chcete si povídat o Heroes of the Storm? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskusia

Dav6 21.11.2013 10:54

Nebyl blizzcon 8. až 9 listopadu?

Pre pridanie komentáru musíte byť prihlásený.
Prihlásiť sa
alebo
Registrovať nový účet